افشای دیدار بن سلمان با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی

افشای دیدار بن سلمان با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی
جمعه 10 فروردين 1397 - 11:46

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، دیدار محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با رئیس شورای امنیت ملی این رژیم را فاش کرده است.

العالم ـ عربستان سعودی

«گادی آیزنکوت» در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی "معاریو" گفته که ولیعهد عربستان با رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل دیدار کرده است.
وی خاطرنشان کرده که تل آویو با عربستان در رویارویی با تهدید ایران دارای منافع مشترک است.
بنابر گزارش المیادین، این مقام صهیونیستی همچنین گفته که «در حال حاضر همکاری های اطلاعاتی و امنیتی بین اسرائیل و کشورهایی که با آنها موافقنامه صلح امضاء کرده ایم، وجود دارد».

روزنامه الشرق قطر با انتقاد از سیاست خارجی سه کشور عربستان، امارات و بحرین در قبال مسئله فلسطین نوشته است که به طور حتم، نام سال 2017 در تاریخ به عنوان سال عادی سازی علنی روابط بحرین و عربستان و امارات با رژیم اسرائیل نوشته خواهد شد.

برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و همکاری با آن علیه ملت های مسلمان منطقه گام برداشته اند.

عربستان، کشوری که «خادم حرمین شریفین» است از زمان روی کار آمدن حاکمان جدید، به صورت آشکار و پنهان در حال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است، رژیمی که فلسطینی‌ها و اعراب و حتی بخشی از جامعه جهانی آن را «اشغالگر اراضی فلسطنیان» و به‌ ویژه «اشغالگر قدس» قبله نخست مسلمانان می دانند.

آبان ماه سال گذشته (1396) روزنامه الاخبار سندی را فاش کرد که در آن عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، خطاب به ولیعهد این کشور خواستار آن شده بود تا با اقدام برای برقراری روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی زمینه را برای رویارویی با ایران فراهم کند. 

پربیننده ترین خبرها