فرار امر به معروف سعودی از صحنه تصادف

فرار امر به معروف سعودی از صحنه تصادف
دوشنبه 19 تير 1391 - 06:48

نيروهاي هيأت موسوم به "امر به معروف" در عربستان پس از آنکه باعث تصادف خودرو يک خانواده شدند، محل حادثه را بدون کمک به مجروحان ترک کردند .. در اين حادثه پدر خانواده کشته شد و مادر و فرزندان نيز به شدت آسيب ديدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نیروهای امر به معروف سعودی پس از آنکه باعث تصادف و آسیب دیدگی شدید یک خانواده عربستانی شدند، از محل تصادف گریختند.

سایت سعودی "سبق" با اشاره به مرگ پدر این خانواده عربستانی در این تصادف، به نقل از دکتر "خالد الغامدی" برادر متوفی نوشت: "برادرم و همسر باردارش به همراه دو کودک 9 و 4 ساله برای تفریح به پارک بلجرشی رفته بودند که در آنجا درگیری لفظی بین او و چند تن از اعضای هیأت امر به معروف به وجود آمد .. گفته شده که دلیل این درگیری لفظی بالا بودن صدای ضبط بود .. برادرم نپذیرفت که خودرویش را متوقف کند و پارک را به همراه خانواده اش ترک کرد".

وی افزود: "شاهدان عینی تأکید کردند که 4 تن از اعضای هیأت امر به معروف و 2 نیروی امنیتی در یک خودرو گشتی الغامدی را تحت تعقیب قرار دادند، ولی پس از وقوع حادثه در چهارراه الحمید، بدون کمک به این خانواده محل تصادف را ترک کردند".

خالد الغامدی خاطرنشان کرد: افرادی که در صحنه حضور داشتند قبل رسیدن تیم امداد به آسیب دیدگان کمک کردند .. شاهدان تأکید کردند که خودرو این خانواده از سوی اعضای هیأت و گشتی امنیتی تعقیب می شد.

الغامدی ادامه داد: "پزشکان دست همسربرادرم را قطع کردند، و درمان وی همچنان ادامه داد .. پسر 9 ساله آنها هنوز در کما است و فقط دختر 4 ساله آنها به تازگی به هوش آمده".

از سوی دیگر "ناصر الزهرانی" سخنگوی رسانه ای هیأت امربه معروف سعودی از آغاز تحقیقات در خصوص این حادثه خبر داد و وعده داد که پس از پایان تحقیقات جزئیات حادثه اعلام می شود.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها