ابراز انزجار فلسطینی ها از سرکوب تظاهرات جمعه

ابراز انزجار فلسطینی ها  از سرکوب تظاهرات جمعه
شنبه 11 فروردين 1397 - 14:06

نیروهای ملی و اسلامی در کرانه باختری و داخل اراضی 48 امروز شنبه را روز خشم در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کردند و از مردم خواستند با حضور در نقاط تماس در شهر و شهرک های کرانه باختری و داخل انتقام خون شهدای تظاهرات دیروز جمعه را بگیرند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت ظهر امروز شنبه طی پیامی فلسطینی های داخل اراضی 48 را به حضور و تجمع در ورودی شمالی شهر البیره – البالوع به منظور اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت و ادامه برگزاری مراسم روز زمین فرا خواند.

نیروهای ملی و اسلامی رام الله و البیره نیز امروز شنبه را روز عزای عمومی برای شهدای غزه اعلام کردند.

عصام بکر هماهنگ کننده نیروهای ملی و اسلامی رام الله اعلام کرد که امروز شنبه روز عزای ملی است و نه اعتصاب.

نیروهای سیاسی و فعالان ملی در شهر الخلیل نیز به نوبه خود امروز را عزای ملی و دست کشیدن از هر نوع کار و فعالیت روزمره اعلام کردند.

در همین راستا گروه "احرار جبل النار" در شهر نابلس از تمام اقشار و مردم در این شهر خواست در مراسم تشییع جنازه نمادین که امروز پس از نماز ظهر از مقابل مسجد حج نمر آغاز می شود شرکت کنند تا همچون گوهی از اتش ثابت کنند که غزه در نبرد عزت و شرف تنها نیست.

در حیفا نیز فعالان، مردم را برای شرکت در تظاهرات خشم رأس ساعت 7 عصر امروز شنبه فراخواندند.

در نقب نیز فعالان از مردم خواستند در تحصنی که برای اعلام وفاداری به خون شهدای غزه و اعتراض به جنایات اشغالگران رأس ساعت 6 عصر برگزار می شود شرکت کنند.

208

پربیننده ترین خبرها