ترافیک سنگین در ورودی پارک‌های تهران/حمل مسافر با وانت و کامیون ممنوع

ترافیک سنگین در ورودی پارک‌های تهران/حمل مسافر با وانت و کامیون ممنوع
دوشنبه 13 فروردين 1397 - 10:50

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام وضعیت ترافیکی پایتخت در صبح روز طبیعت، از تشدید برخورد با هرگونه جابجایی مسافر توسط وانت و کامیون و آماده باش ۱۰۰ درصدی ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از بامداد امروز خبر داد.

العالم _ ایران 

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پلیس راهور تهران بزرگ آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به مردم در این روز دارد و از ساعت 5 بامداد امروز همکاران ما در معابر منتهی به تفرجگاه‌ها استقرار یافته‌اند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تمام ماموران پلیس راهور در آماده باش 100 درصدی قرار دارند در خصوص وضعیت ترافیکی معابر پایتخت گفت: در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی در معابر بزرگراهی وجود ندارد و تنها در ورودی برخی تفرجگاه‌های بزرگ تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین تصاویر دوربین‌های نظارتی و گزارش‌ همکارانمان، ترافیک در ورودی‌های بوستان‌ چیتگر، نهج‌البلاغه، یاس فاطمی، سرخه‌حصار و توسکا سنگین است و ظرفیت سرخه‌حصار تقریباً تکمیل شده است.

عابدی افزود: با توجه به ترافیک در ورودی‌های این تفرجگاه‌ها همکاران ما به صورت مقطعی، محدودیت تردد را اعمال خواهند کرد و لازم است تا همشهریان عزیز از مراجعه به بوستان‌هایی که ظرفیت آن‌ها تکمیل شده خودداری کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با توصیه به شهروندان تهرانی در روز طبیعت گفت: با توجه به افزایش تردد در معابر حاشیه تفرجگاه‌ها، همکاران ما حتماً نسبت به اعمال قانون متخلفانی که اقدام به حمل مسافر با وانت و یا کامیون کنند اقدام خواهند کرد و بر اساس ابلاغیه‌های صورت گرفته، تردد کامیون در روز طبیعت در تهران ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است تا شهروندان جداً از توقف در اماکن ممنوعه، حاشیه بزرگراه‌ها، رمپ و لوپ پل‌ها و اماکنی که پارک خودرو سبب مسدود شدن معابر می‌شود پرهیز کنند و بیش از پیش با ماموران پلیس همکاری داشته باشند تا انضباط ترافیکی در معابر پرتردد امروز سبب انسداد و توقف‌های طولانی مدت نشود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها