اقدام نامتعارف سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی

اقدام نامتعارف سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 14:17

سفیر امریکا در فلسطین اشغالی در آیین هایی تلمودی یهودی در پای دیوار براق شرکت کرد و با این حرکت از محدوده وظایف سیاسی خود به عنوان یک سفیر تجاوز کرده و به نوعی در یهودی سازی قدس شرکت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین "دیوید فریدمن"، سفیر امریکا در فلسطین اشغالی در مراسم آیین های تلمودی یهودیان در پای دیوار ندبه شرکت کرد.

وزارت اطلاع رسانی فلسطین مشارکت فریدمن در آیین های تلمودی را گواهی بر این حقیقت دانست که این سفیر از وظایف سیاسی خود در جهت جانبداری از رژیم صهیونیستی عدول کرده است و اکنون خود تبدیل به بخشی از حکومت رژیم اشغالگر و گروه های افراطی شده است که همواره حمله به ملت و مقدسات فلسطین را تشویف کرده است.

این وزارت خانه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که همه کشورهای آزاد باید در مقابل مشارکت فریدمن در آیین های تلمودی که به منزله حمایت از جریان شهرک سازی و نقض قوانین بین المللی است موضع گیری کنند. این اقدام وی خلاف قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل است که اشغال گری را محکوم کرده اند.

در این بیانیه تصریح شده است که آزادی ادیان و عبادت با اشغالگری و نژادپرستی فرق می کند و این اقدام سفیر آمریکا، تحریک علنی علیه ملت فلسطین و و اقدامی واضع و علنی علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان است.

208

پربیننده ترین خبرها