العبادی: ناکامی تروریسم در تفرفه بین عراقی ها

العبادی: ناکامی تروریسم در تفرفه بین عراقی ها
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 17:44

نخست وزیر عراق در بازدید از پایگاه هوایی اسپایکر گفت: تروریسم در تفرفه اندازی بین مردم عراق ناکام ماند.

العبادی - عراق

حیدر العبادی نخست وزیر عراق هنگام بازدید از پایگاه هوایی اسپایکر تصریح کرد: بهترین پاسخ به کشتار در اسپایکر شکست دادن گروه وهابی - صهیونیستی داعش و قصاص گرفتن از مجرمان عضو آن و آزاد کردن استان صلاح الدین بود. گروه وهابی - صهونیستی داعش هنگام تسلط بر پایگاه هوایی اسپایکر واقع در استان صلاح الدین سال دو هزار و چهارده مرتکب کشتار هولناکی شد. 

العبادی اظهار داشت: خون‌های پاک و جان‌های بیگناه، گروه وهابی - صهیونیستی داعش را شکست داد و این پیروزی را خلق کرد. ما باید با همین قدرت و اراده برای ممانعت از بازگشت تروریسم و حفظ وحدت، امنیت و ثبات خود به این روند ادامه دهیم.

العبادی همچنین از بازگشت دانشگاه تکریت به فعالیت هایش ابراز خرسندی و خوشحالی کرد. این دانشگاه پیشتر مقر گروه وهابی - صهیونیستی داعش بود.
وی با اشاره به اینکه عراق کشوری قدرتمند و پیروز و داستان‌های موفقیت در آن فراوان است گفت:: عراق امروزه بهتر از آن است که پیشتر بود و ما با همکاری، اتحاد و همبستگی فردایی بهتر خواهیم داشت.

نخست وزیر عراق افزود: ترریسمی که می‌خواست بین عراقی‌ها تفرقه و اختلاف بیندازد، شکست خورد و ملت ما پیروز شد و این دانشگاه ههای ما هستند که یک بار دیگر به چهره‌هایی برای علم آموزی و همزیستی تبدیل خواهند شد.

حیدر العبادی بامداد امروز وارد تکریت شد و با مسئولان استان صلاح الدین دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین به مناسبت سومین سالگرد آزاد سازی دانشگاه تکریت از دست گروه (وهابی - صهیونیستی) داعش سخنانی در این دانشگاه ایراد کرد.

پربیننده ترین خبرها