تازه ترین اخبار میدانی یمن/ 9 حمله هوایی آل سعود به حرض و میدی در حجه

تازه ترین اخبار میدانی یمن/ 9 حمله هوایی آل سعود به حرض و میدی در حجه
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 21:27

9 حمله هوایی آل سعود به حرض و میدی در حجه در ساعت های گذشته رخ داده است.

العالم - یمن

عبده محمد الجندی استاندار تعز یمن تجاوز شماری از مزدوران آل سعود به یک زن یمنی در بخش الخوخه در استان الحدیده در غرب یمن را محکوم کرد و تاکید نمود که این جنایت بی پاسخ نمی ماند.

9 حمله هوایی آل سعود به حرض و میدی در حجه در ساعت های گذشته رخ داده است.

یک منبع ارتش یمن گفت که اصابت موشک هدایت شونده به زرهپوش جنگی ارتش آل سعود در جبهه جیزان به کشته شدن سرنشینان آن انجامید.

جنگنده های آمریکا آل سعود به اشتباه مواضع مزدوران شان را در شمال صحرای "میدی" بمباران کردند که شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

الصماد رییس شورای سیاسی عالی یمن القعطبی علی حسین الفرجی را به عنوان استاندار المهره، محمد علی باراس را به عنوان استاندار حضرموت و حنین حنین عبدالله الدریب را به عنوان استاندار الضالع تعیین نمود.

"رپیر ماردینی" مدیر منطقه ای خاورنزدیک و خاورمیانه کمیته جهانی صلیب سرخ در گفت و گو با خبرنگاران ضمن هشدار نسبت به مرگ تدریجی مردم یمن به خاطر گرسنگی و کمبود دارو گفت که باید گسترش بیماری، سوء تغذیه و مرگ و میر غیرنظامیان را داد. 

یک خودروی جنگی مزدوران آل سعود با بمب در جبهه صبرین در خب و الشعف در الجوف و هدف قراردادن یک مزدور با گلوله قناصه منهدم شد.

یک منبع ارتش یمن گفت که یک خودروی برادلی آل سعود در رقابه مراش در نجران با موشک هدایت شونده ارتش و کمیته های مردمی و یک خودروی هامر در السدیس با بمب واژگون شد و این دو با توپخانه مواضع آل سعود در نهوقه و السدیس را گلوله باران نمودند. 

پربیننده ترین خبرها