تازه ترین تحولات میدانی سوریه/ خروج  8 اتوبوس حامل 424 نیروی جیش الاسلام از دوما

تازه ترین تحولات میدانی سوریه/ خروج  8 اتوبوس حامل 424 نیروی جیش الاسلام از دوما
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 16:32

تروریست ها چند گلوله خمپاره به سوی روستای الداسنیه در حومۀ شمالی استان حمص شلیک کردند. 

العالم - سوریه 

ارتش سوریه مخفیگاه های تروریست ها را در شمال شهر الرستن و روستاهای تلول الحمر و عزالدین در حومۀ شمالی و شمال شرقی استان حمص در واکنش به پایبند نبودن آنها به آتش بس زیر آتش گرفت. 

خروج افراد مسلح و خانواده های آنها از دوما در غوطه شرقی ادامه دارد و ارتش سوریه اولین گروه از گروگان ها را آزاد کرد. 

العالم - تکمیلی ساعت 4:30 - 2 دستگاه اتوبوس حامل تروریست های جیش الاسلام و خانواده های آنها از دوما برای انتقال شان به شهر جرابلس خارج شدند.

العالم - تکمیلی ساعت 19:15 - ارتش سوریه یک زندان متعلق به تروریست های فیلق الرحمن را در منطقه زملکا در غوطه شرقی دمشق کشف کرد. 

العالم - تکمیلی ساعت 19:40-دو اتوبوس دیگر حامل نیروهای جیش الاسلام و خانواده های آنها با گذشتن از گذرگاه الوافدین از دوما خارج شدند و تعداد این اتوبوس ها تاکنون به 4 دستگاه رسیده است. 

العالم - تکمیلی ساعت 19:42 -شهادت یک شهروند سوری درپی اصابت یک گلوله خمپاره به منطقه تقسیس در حومۀ جنوب شرقی استان حماه و ارتش سوریه برای حفظ امنیت منطقه مجبور به واکنش متقابل شد. 

العالم - تکمیلی ساعت 20:50-4 اتوبوس حامل 209 نیروی گروه تروریستی جیش الاسلام و خانواده های آنها از دوما با گذشتن از گذرگاه الوافدین به مقصد جرابلس خارج شد.

العالم - تکمیلی ساعت 22:30- 8 اتوبوس حامل 424 نیروی جیش الاسلام و خانواده های آنها از دوما با گذشتن از گذرگاه الوافدین به مقصد جرابلس در شمال شرق استان حلب خارج شدند

پربیننده ترین خبرها