کشته شدن 3 نظامی سعودی در حمله توپخانه‎ای یمن به جنوب عربستان

کشته شدن 3 نظامی سعودی در حمله توپخانه‎ای یمن به جنوب عربستان
جمعه 17 فروردين 1397 - 02:36

دست کم سه نظامی سعودی در حمله روز پنجشنبه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه جیزان در جنوب غرب عربستان کشته شدند.

العالم-یمن

یک منبع نظامی در استان مرزی صعده در شمال یمن اعلام کرد که مواضع نظامیان سعودی در منطقه جیزان هدف حمله توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت .

 منبع نظامی افزود: در حمله توپخانه ای جنبش انصارالله به مقرنظامیان سعودی در شرق پایگاه جحفان در جیزان دو خودروی نظامی منهدم  و سه نظامی سعودی کشته شدند .

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از صعده ، منبع نظامی تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن  در استان صعده روز چهارشنبه  حمله نظامیان سعودی را دفع و تعدادی از آنان را کشته و یا زخمی کردند . دو خودروی نظامی ارتش عربستان نیز در این درگیریها منهدم شدند.

در همین حال یک منبع نظامی در وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به انصار الله اعلام کرد نظامیان سعودی روز چهارشنبه به  دو پایگاه السدیس و الشرفه در نجران که در کنترل نیروهای جنبش انصار الله قرار دارد ، حمله کردند که به درگیری میان طرفین منجر شد و همزمان هواپیماهای جنگی و بالگردهای نظامی ( به اصطلاح ) ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان نیز چند بار مواضع نیروهای انصار الله هدف قرار دادند .

پربیننده ترین خبرها