سخنگوی ارتش یمن:

زیرساخت های قدرت دفاعی دشمن، هدف موشک های یمنی است

زیرساخت های قدرت دفاعی دشمن، هدف موشک های یمنی است
جمعه 17 فروردين 1397 - 06:41

سخنگوی ارتش یمن گفت: زیرساخت های اثر گذار بر توان هوایی، دریایی و زمینی دشمن مهمترین اهداف نیروی موشکی یمن به شمار می رود.

العالم-یمن

سرتیپ ستاد "شرف لقمان" افزود: حملات موشکی یمن با درنظر گرفتن دو اصل غافلگیری و مقابله ناپذیری انجام می شود.

وی اضافه کرد: تا زمانی که ائتلاف متجاوزان به جنایت های خود در حق ملت یمن که آخرین نمونه آن تجاوز به یک زن در ساحل غربی بود، ادامه دهد، عملیات موشکی نیز ادامه می یابد.

لقمان اظهارداشت: عملیات های مختلف در تضعیف دشمن و فراهم کردن شرایط غافلگیری دشمن موفقیت آمیز بوده است و دشمن دیر یا زود مجبور به عقب نشینی می شود و هزینه جنایت های خود را می پردازد.

وی بیان کرد: مزدوران دشمن متجاوز از طریق فرار دسته جمعی خود از مناطق مختلف، به این شکست پی برده اند.

سخنگوی ارتش یمن گفت: گزینه ها نظامی ما بسیار بیش تر و آزار دهنده تر از آن است که کارشناسان نظامی آمریکا و اسرائیل بتوانند آن را برای مزدوران سعودی و اماراتی خود تحلیل کنند.

لقمان اضافه کرد: زمان انجام مراحل دیگری از حملات موشکی فرا رسیده است که می تواند توازن قدرت هوایی را به سود نیروهای زمینی یمن تغییر دهد به طوری که بتوانند بر مناطق بیشتری با کم ترین خسارت مسلط شوند.

وی افزود: فرماندهان ائتلاف متجاوزان پس از شکست خفت بار عملیات های هوایی با لجاجت آشکار، نیروهای زمینی و مزدوران خود را به وسط آتش و به سوی مرگ می فرستند. و حجم خسارت های این ائتلاف بسیار زیاد است و بر آن سرپوش می گذارند.

لقان بیان کرد: نیروی زمینی یمن همچنان توانایی ها و امکاناتی دارد که می تواند، عملیات خود را در چارچوب حق دفاع از حاکمیت و شهروندان و ناموس خود با کم ترین خسارت انجام دهد.

وی با تاکید براینکه زمام امور در دست ارتش و کمیته های مردمی است از ملت یمن خواست پایداری و اتحاد خود را تقویت کنند و تبلیغات رسانه های متجاوزان را باور نکنند.

ائتلاف به سرکردگی سعودی از ششم فروردین 1394 با هدف بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به یمن حمله نظامی کرد؛ حمله ای که به ویرانی مناطق مسکونی و فرهنگی و اقتصادی این کشور و کشتار هزاران یمنی و آوارگی میلیونها نفر دیگر منجر شده است.

 

پربیننده ترین خبرها