آیت الله خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

سخن گفتن از رژیم صهیونیستی خیانت بزرگ است

سخن گفتن از رژیم صهیونیستی خیانت بزرگ است
جمعه 17 فروردين 1397 - 14:08

امام‌جمعه موقت تهران گفت: حقیقت این است که خونخواری در ذات صهیونیست‌های جنایتکار است.

العالم- ایران/ سیاسی

 آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نمازجمعه تهران، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، مواضع ضد انقلابی بن‌سلمان و همچنین برشمردن تحرکات تیر آمریکا،‌ اظهار داشت:مسئله جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه همچنان موضوع روز است.

وی افزود:‌فلسطینی‌ها راهپیمایی حق بازگشت انجام دادند اما صهیونیست‌ها آنها را به گلوله بستند و تاکنون 20 نفر کشته و بیش از هزار نفر کشته شدند.

امام‌جمعه موقت تهران همچنین تصریح کرد:‌ حقیقت این است خونخواری در ذات صهیونیست‌های جنایتکار است،‌گویا تا خونخواری نکنند نشئه نمی‌شوند اما جواب این رژیم به جزء پیام رهبری نیست. این پیام بیانگر همین واقعیت است. لذا باید از مبارزین مقاومت حمایت کرد و در پاسخ به جنایتکاران باید گفت «بگذرد این روزگار تلخ‌تر از زهر».

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد:‌این واقعیتی است که جزء با مقاومت جواب صهیونیست‌ها را نمی‌دهد چرا که در طول 7 سال اشغال فلسطین مذاکرات فراوانی صورت گرفت اما نه تنها از آوارگی این آوارگان (فلسطینی‌ها) کاسته نشد بلکه روز به روز به آواردگی‌شان افزود و اتفاقا خبر شد رژیم صهیونیستی جری‌تر شده است‌ لذا در این مقطع سخن گفتن از این رژیم فریبکار،‌ جلاد و غاصب خطای استراتژیک که نه، بلکه یک خیانت بزرگ است.

پربیننده ترین خبرها