حمله خمپاره ای به دفتر رادیو تلویزیونهای اسلامی در دمشق+ عکس

حمله خمپاره ای به دفتر رادیو تلویزیونهای اسلامی در دمشق+ عکس
شنبه 18 فروردين 1397 - 21:26

بر اثر حملات خمپاره ای تروریستهای جیش الاسلام به دمشق در صبح امروز شنبه، خسارتهای گسترده ای به دفتر رادیو تلویزیون های اسلامی در دمشق وارد شد.

العالم . باخبرنگاران

اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی با صدور بیانیه ای این بمباران وحشیانه از سوی گروههای تروریستی را محکوم کرد.

معاون دبیر کل اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی سوریه گفت: این تجاوز بیانگر میزان وحشیگری گروههای تروریستی در سوریه است؛ آنها غیرنظامیان و نیز رسانه های صادق و هدفمند که در کنار ملت سوریه و دولت سوریه در جنگ علیه تروریسم ایستادند، هدف قرار دادند.

وی افزود: این تجاوزات چرخه زندگی در سوریه را متوقف نخواهد کرد و رسانه ها و فعالان رسانه ای را از ادامه راه خود برای رساندن پیام رسانه ای راستین و هدفمند خود بازنخواهد داشت و فقط باعث برملا شدن هرچه بیشتر چهره واقعی تروریستها در برابر افکار عمومی عربی و جهان خواهد شد.

یادآور می شود که دفتر اتحادیه رادیو  تلویزیون های اسلامی در سوریه همزمان با شروع بحران آغاز به کار کرد و نقش گسترده ای در حمایت از رسانه های عربی و بین المللی در مقابل تروریسم ایفا کرد. همچنین نقشی برجسته در حمایت و کمک به رسانه ها در سوریه داشت. 

در حملات خمپاره ای امروز تروریستهای جیش الاسلام به دمشق، 5 غیرنظامی از جمله یک زن و کودک به شهادت رسیدند و بیش از 30 غیرنظامی مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

210

پربیننده ترین خبرها