3 کشته در حادثه تیراندازی ایلینوی آمریکا

3 کشته در حادثه تیراندازی ایلینوی آمریکا
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 07:21

در یک حادثه تیراندازی در ایالت «ایلینوی» آمریکا، یک فرد مسلح به سمت یک اتوبوس تفریحی حمله‌ور شد و سه نفر را به ضرب کشت.

العالم- آمریکا 

پلیس آمریکا در تعقیب یک مظنون مسلح است که اوایل صبح روز شنبه به وقت محلی با حمله به سمت یک اتوبوس، سه نفر را به ضرب گلوله کشت.

شبکه فاکس‌نیوز در این خصوص گزارش کرد، پلیس می‌گوید که فرد مظنون به سمت یک اتوبوس شروع به تیراندازی کرده است و سه نفر را به ضرب گلوله کشته است.

«دان اوشی» رئیس پلیس منطقه «راکفورد» در ارتباط با این حادثه گزارش کرد: «قطعاً فردی بیرون از اتوبوس بوده است که سه نفر را کشته است و ما باید تلاش خود را به کار گیریم و او را دستگیر کنیم».

طبق این گزارش، بازرسان، علت و انگیزه پشت این تیراندازی را مشخص نکرده اند و فقط اعلام شده است که حادثه فوق در منطقه خیابان «اوبرن» و «جانستون» به وقوع پیوسته است.

اتوبوسی که مورد حمله قرار گرفته است یک اتوبوس تفریحی بوده که روز جمعه شهروندان آمریکایی آن را اجاره کرده بودند و سه قربانی حادثه همگی بزرگسال بودند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با شلیک گلوله منجر می‌شود که در برخی موارد تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور نیز حاضر نشده است، قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح وضع کند.

پربیننده ترین خبرها