با حضور اقشار مردمی و نمایندگان گروه‌های مقاومت برگزار شد؛

رونمایی و اکران باشکوه مستند «هفده» + تصاویر

رونمایی و اکران باشکوه مستند «هفده» + تصاویر
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 11:32

روایت سیره حیات و شهادت «حسن کریدی» رزمنده ۱۷ ساله مقاومت اسلامی نُجَباء که در قالب مستندی تاثیرگذار تولید شده است، برای نخستین بار به نمایش درآمد.

العالم- ایران

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، مستند "هفده" با موضوع معرفی شهید «حسن کریدی» رزمنده ۱۷ ساله مدافع حرم، عصر شنبه در سینما "آیه" واقع در شهر مقدس قم رونمایی ‌شد.

این مراسم با حضور والدین معزّز شهید، نمایندگان گروه‌های مقاومت، مقامات لشکری ـ اداری استان، خانواده‌های شهدای مدافع حرم، خبرنگاران رسانه‌های جمعی، طلاب و دانشجویان و آحاد مردم قدرشناس با شکوه تمام برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در آغاز برنامه آقای «حسن شمشادی» کارشناس رسانه‌ای و خبرنگار سابق صداوسیما در سوریه و عراق، به ایراد سخنرانی پرداخت.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعباس موسوی» نماینده دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله دقاق» نماینده آیت‌الله عیسی قاسم از بحرین، «سیدصادق شرفی» نماینده جنبش انصارالله یمن، «سیدحسن العماد» دبیرکل جنبش مستقبل‌العدالة یمن، جناب سرهنگ «موحد» معاون عملیات سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع)، جناب سرهنگ «کبیری‌پور» فرماندهی ناحیه امام حسین(ع) و جناب سرگرد «بادینلو» جانشین معاون عملیات سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) به جایگاه دعوت شدند تا از پدر و مادر شهید «کریدی» و عوامل تولید مستند "هفده" تقدیر کنند.

نامبردگان ابتدا از پوستر مستند پرده‌برداری و به‌رسم یادگار امضای خود را پای آن حک کردند و در ادامه، تندیس یادبود و قاب تصویرسازی سیاه‌قلم از چهره نورانی شهید را به والدین مکرّم «حسن کریدی» تقدیم نمودند.

همچنین از زحمات «محمد حاجی‌مقصودی» تهیه‌کننده و کارگردان، «وحید حاجی‌مقصودی» مدیر تولید، «علی علیزاده» تدوینگر و «سعید مرتضی‌پور» گرافیست این اثر ارزشمند با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود قدردانی به عمل آمد.

اکران این مستند ۱۷ دقیقه‌ای حسن ختام مراسم بود که با استقبال مشتاقانه و ابراز احساسات شاهدان همراه شد.

از اشک‌های مادر شهید، چشمان خیس حاضران و مراجعه حضوری مردم برای عرض تبریک و تهنیت به والدین شهید، می‌توان به‌عنوان حاشیه‌های تماشایی و ماندگار این مراسم نام برد.

پربیننده ترین خبرها