مسابقه فرمول 1 بحرین سرپوشی بر سرکوب غیرنظامیان

مسابقه فرمول 1 بحرین سرپوشی بر سرکوب غیرنظامیان
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 15:37

مقامات منامه با نصب پلاکاردهای ورزشی و مسابقه فرمول 1 ، درصدد سرپوش گذاشتن بر صحنه های سرکوب و خشونت علیه مردم هستند.

العالم - بحرين

مراکز امنیتی و برخی خودروها در صدد خاموش کردن تظاهرات هایی هستند که  خواهان متوقف شدن این مسابقه شدند که بیشتر وجهه سیاسی داشته و برای خوب نشان دادن کشور دربرابر محافل بین المللی و سرپوش گذاشتن بر سر اقدامات نقض کننده حقوق بشر و بحران سیاسی در کشور است.

"حسین یوسف " یکی از خبرنگاران بحرینی گفت :" استفاده از مسابقه فرمول 1 ، در برابر بحران های سیاسی کنونی بحرین بیشتر کارکردی سیاسی دارد.

مقامات بحرین درصدد این هستند بگویند هیچ اقدام نقض کننده حقوق بشر، بحران سیاسی ،انحلال جمعیت های سیاسی و سرکوب آزادی بیان در بحرین وجود ندارد.

تظاهرات در ستره و العکره در جنوب منامه به درگیری و برخورد با نیروهای امنیتی تبدیل شد و نیروها نیز دست به سلاح های ساچمه ای ، گازهای سمی و اشک آور بردند.

خودروهای امنیتی نیز  اهالی و تظاهرکنندگان را با خشونت  متفرق می کردند.

مقامات بحرین هم چنین با حملات امنیتی گسترده  وایجاد ایست های بازرسی ، به شماری از منازل فعالان دربخش غربی منامه حمله کردند.

حنجره تظاهر کنندگان هنوز شعارهای سرنگونی رژیم را از یاد نبرده ، برخی از آنان نیز مسیرهای اصلی مناطق النویدرات ، بوری و المصلی را مسدود کرده و تظاهرکنندگان منطقه  ابو صبیع نیزپس از نماز مغرب با در دست داشتن عکس های آیت الله عیسی قاسم و مسئولان  بازداشت شده ،علیه شاه بحرین شعارهایی سر می دادند.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها