مقام سوری:

درد و رنج های مردم منطقه ناشی از سیاست های آل سعود است؛ دست از حمایت از تروریست ها بردارید

درد و رنج های مردم منطقه ناشی از سیاست های آل سعود است؛ دست از حمایت از تروریست ها بردارید
يکشنبه 19 فروردين 1397 - 20:47

یک مقام مسئول سوری اعلام کرد: آل سعود از حمایت تروریستها در سوریه و سایر نقاط جهان دست بردارد.

العالم - سوریه

در بیانیه خبرگزاری سوریه آمده است، همه جهانیان به نقش پادشاهی آل سعود در ترویج اندیشه تکفیری در افغانستان تا سوریه و عراق و حمایت مالی از گروه های تروریستی تکفیری پی پرده اند.

به گفته مقام مسئول سوری که سانا به نام یا سمتش اشاره نکرد: همه درد و رنج های مردم منطقه ناشی از سیاست های آل سعود و عقایدشان بوده که وجه مشترکی برای همه گروه های تروریستی شده است. 

وی افزود: رژیم آل سعود که تشکیلات تروریستی القاعده را به وجوده آورده، با پیش کشیدن سناریوهای نخ نما از قبیل حملات شیمیایی و گازهای سمی در شهر دوما، اشک تمساح می ریزد و مذبوحانه تلاش می کند تا زمینه ادامه حیات تشکیلات تروریستی وابسته به خود موسوم به جیش الاسلام را فراهم کند.

رسانه های وابسته به حامیان تروریستها شب گذشته مدعی حمله شیمیایی ارتش سوریه به شهر دوما شدند اما دمشق در بیانیه ای ضمن رد اینگونه ادعا اعلام کرد: با پیروزیهای اخیر رزمندگان ارتش سوریه در منطقه غوطه دمشق، دلیلی برای استفاده از گازهای سمی وجود ندارد.

همچنین وزارت امورخارجه سوریه پیشتر اعلام کرده بود که دمشق در سال 2013 میلادی همه تجهیزات شیمیایی را به سازمان ملل متحد تحویل داده است.

پربیننده ترین خبرها