ادامه انقلاب مسالمت آمیز بحرین با وجود سرکوبها

ادامه انقلاب مسالمت آمیز بحرین با وجود سرکوبها
شنبه 24 تير 1391 - 14:56

منامه(العالم)- عضو شوراي مرکزي جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين سركوب و خشونت را در انقلاب مردمي اين کشور بي تأثير دانست و تأکيد کرد: مردم تا تحقق مطالباتشان به انقلاب مسالمت آميز خود ادامه مي دهند.

 "مجيد ميلاد" روز شنبه در گفت وگو با شبكه العالم نخستین دلیل ادامه انقلاب مردم بحرين را تلاش برای برچیدن استبدا در این کشور توصیف کرد و گفت: سركوب، شكنجه و كشتار مردم توسط مزدوران آل خليفه نمی تواند این انقلاب را متوقف کند.

اين فعال بحريني با هشدار به آل خلیفه درباره تلاش براي به خشونت كشاندن اعتراض های مردمي  تأكيد كرد: با وجود ادامه سركوب، بحرینی ها برای رسیدن به خواسته هایشان هر روز مصمم تر می شوند.

وي خاطرنشان کرد: نقض حقوق بشر و بي احترامي به نوامیس مردم در بحرين فراوان است و هيچ مسلمانی قادر به تحمل اين مسائل نيست.

مجید میلاد خاطرنشان کرد: ملت بحرين با وجود همه اين جنايت ها همچنان با بردباري مبارزات مسالمت آمیز خود را تا تحقق اهداف انقلاب ادامه می دهد.

میلاد اظهار داشت: با توجه به تاکید آيت الله شيخ عيسي قاسم (رییس شورای علمای بحرین)، پايان دادن به بي احترامي به نواميس مردم و حملات شبانه به منازل، امری ضروری است.

 

FF-14-11:53



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها