سوریه نسبت به پیامدهای خطرناک حملات رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه هشدار داد

سوریه نسبت به پیامدهای خطرناک حملات رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه هشدار داد
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 19:26

وزارت امور خارجه کشور سوریه با ارسال نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت این سازمان نسبت به پیامدهای خطرناک حملات رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه و حمایت مستمر رژیم از گروه های تروریستی هشدار داد.

العالم سوریه

در این نامه که توسط خبرگزاری سوریه منتشر شده، آمده است که اگر حمایت نامحدود آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، تعدی اسراییلی به فرودگاه تیفور در حومه حمص انجام نمی شد.

این نامه افزود که چنین حمله اسراییلی پاسخ غیرمستقیم به پیروزی های ارتش سوریه در زمینه بیرون راندن گروه های تروریستی مسلح از حومه دمشق و دیگر منلطق کشور می باشد.   

این وزارت تاکید نمود که حملات مکرر رژیم صهیونیستی در زمینه حمایت از شرکای اسراییل و مزدورانش که همان گروه های تروریستی هستند، موفقیت آمیز نخواهد بود و نخواهد توانست ارتش سوریه را از استمرار مبارزه با تروریسم و پیروزی در آن بازدارد.

این نامه با تاکید به اینکه کشور سوریه از حق خود در زمینه دفاع از سرزمین، مردم و حاکمیتش در چارچوب قوانین بین المللی و منشور ملل متحد عدول نمی نماید از شورای امنیت عمل به مسئولیتهایش در زمینه حفظ صلح و امنیت بین المللی و محکوم نمودن حملات اسراییلی، بازخواست رژیم به خاطر آن و تدابیر لازم، قاطع و فوری برای جلوگیری از تکرار چنین حملاتی را خواستار شد.

206

پربیننده ترین خبرها