روسیه: تهدیدات کاخ سفید علیه سوریه بسیار خطرناک است

روسیه: تهدیدات کاخ سفید علیه سوریه بسیار خطرناک است
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 20:48

نماينده روسيه در سازمان ملل متحد گفت: آمريکا نبايد به اقدامي نظامي عليه سوريه دست بزند.

العالم - روسیه

واسیلی نبنزیا؛ نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت: تهدیدات کاخ سفید علیه سوریه بسیار خطرناک است، تهدیدات آمریکا سطح مقابله را به علت حضور نیروهای ما در سوریه افزایش می دهد

وی افزود: آمریکا باید از هرگونه اقدام نظامی در سوریه خودداری کند؛ امیدواریم که به برگزاری نشست دیگر شورای امنیت در نتیجه حادثه ای که ممکن است رخ دهد مجبور نشویم 

گفتنی است؛ لحظه به لحظه بر حجم تهدیدات آمریکا بر هجوم موشکی این کشور به سوریه افزوده می شود از دیدگاه برخی تحلیلگران حمله موشکی آمریکا و فرانسه به سوریه به ساعت صفر خود نزدیک می‌شود.

در آخرین اظهارات جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا آمادگی پنتاگون را برای ارائه گزینه های نظامی در مورد سوریه اعلام کرد و گفت: آمریکا همچنان اطلاعات درباره حمله شیمیایی در سوریه را ارزیابی می کند.

تروریست‌ها در ساعت آغازین یکشنبه با گاز شیمیایی به غیرنظامیان در شهر دوما واقع در غوطه شرقی دمشق حمله کردند. در این حمله نزدیک به 100 نفر کشته شده و صدها تن دیگر نیز مجروح شدند.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز شنبه هشدار داده بود گروه‌های تروریستی «جیش الاسلام» و ارتش آزاد قصد دارند با استفاده از گاز شیمیایی، به شهر دوما در غوطه شرقی دمشق حمله کنند. 

پربیننده ترین خبرها