آمریکا بار دیگر ایران را به اشاعه تسلیحاتی در منطقه متهم کرد

آمریکا بار دیگر ایران را به اشاعه تسلیحاتی در منطقه متهم کرد
پنج‌شنبه 23 فروردين 1397 - 08:45

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به دنبال مقابله یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با حملات عربستان، در بیانیه‌ای بار دیگر ایران را به فعالیت‌های مخرب در منطقه و اشاعه تسلیحاتی متهم کرده است.

العالم ـ آمریکا

«هیثر ناوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر ایران را به نقش‌آفرینی در پاسخ موشکی جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی متهم کرده است. 

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن پاسخ موشکی جنبش انصارالله به حملات ریاض گفته است: «ما از حق شریکان سعودی‌مان برای دفاع از مرزهایش در برابر این تهدیدها که با اشاعه تسلیحاتی و فعالیت‌های مخرب ایران در منطقه تشدید می‌شود، دفاع می‌کنیم.»

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز (چهارشنبه/22 فروردین ماه 1397)، مقر وزارت دفاع سعودی و کلیدی ترین جایگاه نظامی این کشور را با دو موشک برکان h2 هدف گرفت. این یگان همچنین شهرک اقتصادی ملک عبدالله در جیزان رابا موشک بدر و شهرک آرامکو را با موشک قاهر مورد هدف قرار داد.

یمن اعلام کرده تا زمانی که حملات جنگنده های عربستان سعودی و تجاوزگری و کشتار این کشور علیه مردم یمن ادامه داشته باشد، به حملات موشکی تلافی جویانه خود ادامه خواهد داد.   

پربیننده ترین خبرها