افشاگری‌ها در تیراندازی با کمان ادامه دارد

مربی و بازیکن تیم ملی: سرمربی کره‌ای مشروبات الکلی می‌خورد و فحاشی می‌کند

مربی و بازیکن تیم ملی: سرمربی کره‌ای مشروبات الکلی می‌خورد و فحاشی می‌کند
جمعه 24 فروردين 1397 - 12:31

العالم - ایران - ورزشی 

دو نفر دیگر از اعضای خانواده تیراندازی با کمان، ضمن تائید فحاشی و استفاده از مشروبات الکلی سرمربی کره‌ای تیم ملی، به ابعاد جدیدی از اتفاقات پشت پرده این فدراسیون پرداختند.

متاسفانه تیراندازی با کمان حال و روز خوبی ندارد و قرار است انتخابات این فدراسیون بعد از مدت‌ها وقفه سرانجام در یکی دو ماه آینده برگزار شود. هر روز شاهد حواشی جدید در این فدراسیون هستیم. در هفته گذشته خبری آمد که سرمربی کره‌ای تیم ملی در اردوهای تیم ملی به ورزشکاران فحاشی می‌کند و از مشروبات الکلی در اردوی تیم ملی استفاده می‌کند. دبیر فدراسیون نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ضمن تکذیب این خبر، از فراخوانده شدن بازیکن تیم ملی که این موضوع را افشا کرده بود به کمیته انضباطی خبر داد. حال بعد از چند روز دو نفر دیگر از اعضای خانواده تیراندازی با کمان، ضمن تائید شرب خمر و فحاشی سرمربی کره‌ای تیم ملی، به ابعاد جدیدی از اتفاقات پشت پرده این فدراسیون پرداختند.

راحله خیرالله‌زاده ورزی، مربی سابق تیم ملی تیراندازی با کمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مسائل و حواشی روزهای اخیر در فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: خبرهای حاشیه‌ای در مورد مربی کره‌ای تیم ملی مطرح شده و من هم قبلا در مورد مسائل فنی تیم و برخی مسائل اخلاقی مربی کره‌ای تیم ملی صحبت کردم. حرف‌هایی که از طرف ملی پوشان مطرح شده را تائید می‌کنم البته پیش از این وقتی مصاحبه کردم حکم پایان ماموریت من را صادر کردند اما ترس را کنار گذاشتم و باید واقعیت‌ها را بگویم.

وی در ادامه افزود: ما همه دوست داریم که تیم ملی دوباره به روزهای اوج خود برگردد و برای این هدف تلاش می‌کنیم. ما قبلا حقوق و بیمه داشتیم ولی الان شرایط برای ملی‌پوشان سخت است. من پیش از این به عنوان ملی‌پوش در تیراندازی با کمان بودم ولی به خاطر فوت مادرم مدتی از تیم دور بودم و وقتی به عنوان مربی به این رشته بازگشتم کاملا تعجب کردم. مدتی مبارزه کردم تا بچه‌ها و مربیان به حق و حقوق خود برسند اما نتیجه نداد.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2002 بوسان تصریح کرد: وقتی موضوع برگزاری انتخابات مطرح شد همه خوشحال شدیم و امیدوار بودیم که فردی آشنا به تیراندازی با کمان وارد فدراسیون شود و این رشته را از بحران خارج کند اما متاسفانه موضوعاتی را می‌شنویم که کم کم ناامید شدیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث حضور شعبانی‌بهار در فدراسیون مطرح است در حالی که او هیچ شناختی از این رشته ندارد. من شنیدم که در وزارت ورزش قرار است معاونت ورزش همگانی را حذف کنند و به نظر می‌رسد که برای شعبانی بهار جایی ندارند و قرار است که وی را به این فدراسیون بفرستند. من با روسای هیئت‌ها صحبت کردم و ظاهرا به آنها گفته شده باید به شعبانی بهار رای دهند و حتی از برگه رای خود عکس بگیرند. من از وزارت ورزش سوال می‌کنم که چرا نام انتخابات را به انتصابات تغییر نمی‌دهند و خیال همه را راحت نمی‌کنند؟.

ورزی با اشاره به لزوم مدیرت قوی و کارآمد برای خروج تیراندازی با کمان از بحران، یادآور شد: ما نمی‌دانیم چرا شعبانی بهار بدون اطلاع از این رشته علاقه دارد تا رئیس فدراسیون شود؟ چرا اجازه نمی‌دهند یک نفر که آشنا با این رشته است بیاید و دوباره تیراندازی با کمان را بسازد؟ اگر اعمال فشارهای وزارت ورزش ادامه داشته باشد مشکلات تیراندازی با کمان حل نمی‌شود.آقای شعبانی بهار هم اگر ذره‌ای به فکر تیروکمان هستند بهتر است اجازه دهند اهلش در انتخابات ورود کند.

وی گفت: ما قبلا 4 سهمیه برای المپیک داشتیم اما در مدت حضور شجاعی تنها یک سهمیه آن هم توسط زهرا نعمتی که دست پرورده فدراسیون جانبازان و معلولان بود، به دست آمد. فدراسیون از اسم نعمتی استفاده کرد تا بگوید سهمیه المپیک گرفتیم.

مربی سابق تیم ملی تیراندازی با کمان عنوان کرد: دبیر فدراسیون در حالی مطرح می‌کند که هیچ بدهی نداریم که من به شخصه دو قرارداد دارم که پول آن را دریافت نکردم. من مسئول کمیته علمی فدراسیون بودم وقتی در مورد حواشی فدراسیون صحبت کردم بلافاصله برای من لغو ماموریت زدند.

وی تاکید کرد: حرف‌های وحید بهدانی در مورد سرمربی کره‌ای تیم ملی که با تهدید فدراسیون همراه بود کاملا درست است و شاهدهای زیادی وجود دارد. آیا با ادعایی که همه ملی پوشان آن را تائید می‌کنند باز هم می‌توانند افکار عمومی را گول بزنند؟ ما همه متعجب هستیم که چرا اینها اصرار به ماندن این مربی دارند. این مربی تعادل روانی ندارد و کمان ورزشکاران را سر تمرین می‌شکند. او به یک دختر زیر 16 سال و در تمرین فحاشی کرد و از الفاظ رکیکی استفاده کرد که شرم آور است.

عضو سابق تیم ملی تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: زمانی که پارک، بهدانی را از تیم ملی خط زد، این بازیکن از او پرسید" من در جواب مادرم که برای حضور من در تیم ملی و خرید کمان طلای خودش را فروخته، چه دلیلی برای حذف از تیم ملی بیاورم؟" بعد از چند لحظه فکر کردن گفت " به مادرت بگو از تو خوشم نمی‌آید." متاسفانه افراد با این استدلال از تیم ملی خط خوردند.

ورزی تصریح کرد: شرم بر فدراسیونی که با وجود چنین رفتاری این مربی را هنوز در راس تیم قرار داده و در مقابل کسی که واقعیت را گفته تهدید به حضور در کمیته انضباطی می‌کنند. اگر فدراسیون بهدانی را به کمیته احضار کند شاهدان زیادی همراه او در کمیته شرکت می‌کنند تا واقعیت را بیان کنند.

وی با اشاره به عدم حفظ منابع فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: قبلا که در تیم ملی بودم یک سایت خوب و زمین چمن مناسب داشتیم اما وقتی بعد از یک وقفه و به عنوان مربی برگشتم همه چیز نابود شده بود. سقف سالن بادی پاره شده بود و در آن آب جمع می‌شد به طوری که در زمستان قابل استفاده نبود. من دوست دارم از شجاعی بپرسم چه کینه و نفرتی از این رشته داشت که با حضورش همه چیز را خراب کرد؟.

وی در خصوص دلیل بیان این مطالب در آستانه انتخابات فدراسیون گفت: اگر همه تا الان ساکت بودند و اعتراض نمی‌کردند به این دلیل بود که اجازه داده نمی‌شد کسی صحبت کند. الان که فضا باز شده و فردی که همه منتقدان را اخراج یا به کمیته انضباطی احضار می‌کرد، از فدراسیون رفتنی است و نمی‌تواند کسی را بترساند، همه درد این شش سال را فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حواشی سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تمامی ندارد و هر روز ابعاد جدیدی از وی نمایان می‌شود.

یکی از ملی پوشان تیراندازی با کمان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در حالی که به دلیل نگرانی از حذف از تیم ملی خواست که نامش فاش نشود، اظهار داشت: متاسفانه پارک، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان تکه کلام‌هایی دارد که فحاشی است و از الفاظ رکیکی به کار می‌برد. حتی در یکی از تمرینات بارها از این الفاظ در مورد من استفاده کرد که من حتی این موضوع را با خانوده‌ام مطرح نکردم.

وی در ادامه افزود: این سرمربی چندین بار از بچه‌ها خواسته تا برایش مشروبات الکلی تهیه کنند و در مسابقات خارجی علنا مشروب می‌خورد و بوی الکل او کاملا مشخص است.

ملی پوش کشورمان یادآور شد: فحاشی‌های پارک در مقابل مسئولان تیم ملی بود و همه اعضای تیم شاهد این رفتار هستند. ما نمی‌توانیم اعتراض کنیم و مسئولان می‌گویند که او عصبانی است که این رفتار را دارد. آنها کاملا در جریان استفاده پارک از مشروبات الکی هستند.

وی یادآور شد: متاسفانه معیار انتخاب ملی پوشان از سوی پارک، مسائل فنی و رکوردها نبوده و نیست و بر اساس معیارهایی غیر فنی افراد را دعوت می‌کند.مدت‌هاست که شجاعی را به عنوان رئیس فدراسیون ندیدیم.فدراسیون هم مرتبا به ما اعلام می‌کند که بدون هماهنگی با روابط عمومی اجازه مصاحبه نداریم و به خاطر خط خوردن از تیم ملی بهتر است نام من برده نشود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها