آتش زدن مسجدی توسط صهیونیست‌ها در نابلس/ جهاد اسلامی فلسطین این اقدام را محکوم کرد+ تصاویر

آتش زدن مسجدی توسط صهیونیست‌ها در نابلس/ جهاد اسلامی فلسطین این اقدام را محکوم کرد+ تصاویر
جمعه 24 فروردين 1397 - 12:39

جهاد اسلامی فلسطین آتش زدن مسجدی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد

العالم- فلسطین اشغالی 

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی صبح امروز جمعه با صدور بیانیه ای تاکید کرد آتش زدن مسجد الشیخ سعاده در شهرک عقربا در شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی در راستای اقدامات تروریستی وتجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین صورت می گیرد.
این بیانیه افزود: اقدام تروریستی شهرک نشینان علیه مردم فلسطین در ادامه حمایت از جنایات نظامیان صهیونیستی با همدستی آمریکا صورت می گیرد.
این بیانیه خاطر نشان ساخت سکوت در برابر این اقدام تروریستی صهیونیستی علیه مردم فلسطین، خاک ومقدسات آنها به رژیم اشغالگر قدس فرصت می دهد تا به تجاوزها واقدامات غیر قانونی خود با همدستی آمریکا ادامه دهد. 
جهاد اسلامی، شهرک سازی وشهرک نشینان صهیونیست را خطر وتهدیدی برای امنیت مردم فلسطین مقدسات ودارایی های آنها دانست وبر تداوم مقاومت ومقابله با آنهابه عنوان حق مشروع فلسطینیان تاکید کرد.
جهاد الاسلامی از مردم فلسطین خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی های بازگشت از حق خود برای بازگشت به سرزمین شان حمایت کنند.
شهرک نشینان صهیونیست صبح جمعه با حمله به شهرک عقربا در جنوب شرقی نابلس قصد آتش زدن مسجد الشیخ سعاده را داشتند که اهالی بموقع سر رسیده وقبل از اینکه آتش به همه جای مسجد سرایت کند آن را خاموش کردند. 


شهرک نشینان صهیونیست با نوشتن شعارهای تبعیض نژادی بر دیوار مسجد، مدعی انتقام از فلسطینیان شدند .
شهرک نشینان صهیونیست پنج سال قبل نیز تلاش داشتند این مسجد را به آتش بکشند که هشیاری اهالی شهرک مانع اقدام آنها شد.


'یوسف ادعیس' وزیر اوقاف وامور دینی فلسطین ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی آن را هتک حرمت به مقدسات مسلمانان در ادامه هتک حرمت مسیحیان وتجاوز به مردم فلسطین ، مسجد الاقصی ومسجد ابراهیمی وراه اندازی جنگ دینی در منطقه دانست.
وی از جامعه جهانی خواست از اماکن عبادی مسلمانان ومسیحیان دربرابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

پربیننده ترین خبرها