خبرنگار العالم گزارش داد؛

مشارکت فلسطینیان مجروح شده در سومین هفته راهپیمایی بازگشت/ یورش اشغالگران به نمازگزاران جمعه

جمعه 24 فروردين 1397 - 18:15

خبرنگار شبکه تلویزیون العالم در پوشش زنده راهپیمایی بازگشت 3 اعلام کرد فلسطینیانی که هفته های گذشته در جریان این راهپیمایی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست زخمی یا مصدوم شده بودند اصرار بر بازگشت برای حضور مجدد در این راهپیمایی دارند.

العالم - فلسطین اشغالی

مصطفی عبدالهادی خبرنگار العالم؛ افزود نظامیان رژیم صهیونیستی چندین بار به فلسطینیانی که در مناطق تماس ( مرز غزه و فلسطین اشغالی ) نماز جمعه برپا کرده بودند یورش بردند و چندین نفر از آنان را به ضرب گلوله زخمی کردند.

عبدالهادی هنگام پوشش سومین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان در غزه گفت: فلسطینیانی که در جریان راهپیمایی بازگشت 1 و 2 در جمعه های گذشته زخمی و مصدوم شده بودند بر مشارکت در راهپیمایی امروز اصرار دارند.

فعالیت های راهپیمایی های بازگشت برای چهاردهمین روز متوالی ادامه یافت. این فعالیت ها از روز 30 ماه گذشته در نوار غزه آغاز شد روزی که در آن فلسطینیان پرچم رژیم صهیونیستی را مقابل چشم نظامیان این رژیم اتش زدند.

رژیم صهیونیستی هر روز به سرکوب تظاهرت فلسطینیان مبادرت می ورزد و هیچ توجهی به تصمیمات بین المللی که حق مقاومت مسالمت آمیز در مقابل اشغالگران را قانونی می داند نمی کند

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها