قطع ناگهانی سخنان ژنرال انگلیسی درباره پیروزی اسد

قطع ناگهانی سخنان ژنرال انگلیسی درباره پیروزی اسد
شنبه 25 فروردين 1397 - 02:20

مجری شبکه اسکای نیوز به ژنرال انگلیسی اجازه نداد جمله خود درباره حقایق سوریه و پیروزی ارتش این کشور بر تروریست ها را کامل کند.

العالم - اروپا

مجری شبکه تلویزیونی اسکای نیوز انگلیس وقتی جاناتان شاو فرمانده سابق نیروهای نظامی انگلیسی در عراق به پیروزی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در جنگ اشاره کرد، با دستپاچگی سخنان وی را قطع کرد و اجازه نداد به سخنانش ادامه دهد.

مجری این شبکه از شاو پرسید: آیا تصور می کنید با توجه به آنچه امروز سرگئی لاوروف یا سفیر روسیه عنوان کرده، آیا راه اندازی هر گونه تهاجمی توسط انگلیس بدون اینکه آن را در پارلمان مطرح کند دشوارتر شده است؟

و جاناتان شاو گفت: به نظر من آنچه در این مباحثه مطرح نمی شود و در واقع سفیر هم همین مساله را عنوان کرده،  این است که انگیزه های احتمالی که سوریه را به راه اندازی حمله شیمیایی در این زمان و در این مکان واداشته است کدامند؟ خب می دانید سوریه دارد جنگ را می برد. این تنها حرف من نیست. یک ژنرال آمریکایی نیز اخیرا گفته است که اسد در این جنگ پیروز شده است و ما باید با این واقعیت روبرو شویم و سخنان یا توئیت هفته گذشته ترامپ مبنی بر اینکه کار ما با داعش تمام شده است و آمریکا باید خیلی زود از سوریه خارج شود...

مجری: بسیار خوب...  ببخشید که نمی توانیم بقیه صحبت های شما را بشنویم... خیلی از شما ممنونم..!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها