فرماندهی کل ارتش سوریه: عزم ما برای دفاع جزم تر شد+ویدیو

فرماندهی کل ارتش سوریه: عزم ما برای دفاع جزم تر شد+ویدیو
شنبه 25 فروردين 1397 - 11:40

فرماندهی کل ارتش سوریه و نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای اعلام کرد ائتلاف متجاوز آمریکا، انگلیس و فرانسه صبح امروز شنبه ساعت 3 و 55 دقیقه به سوریه حمله کرد. و بیش از 120 موشک به سوی اهداف سوریه در داخل و خارج دمشق شلیک کرد.

العالم - سوريه

به گزارش خبرگزاری سانا در بیانیه فرماندهی کل ارتش سوریه آمده است: سامانه های پدافند هوایی ما با شایستگی و کارآیی بالا موشک های متجاوزان را رهگیری کرده و بسیاری از آنها را منهدم کردند. هر چند برخی از این موشک ها به یکی از ساختمان های مرکز تحقیقات برزه شامل یک مرکز آموزشی و چند آزمایشگاه برخورد کردند که البته فقط خسارت مادی داشت. برخی از این موشک ها هم رهگیری شده و با خروج از مسیر به یک موقعیت نظامی نزدیک حمص برخورد کردند. انفجار یکی از این موشک ها به مجروح شدن سه شهروند انجامید.

فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین با تأکید بر ادامه دفاع از سوریه و حمایت اطز شهروندان تصریح کرد که چنین تجاوزاتی ارتش و نیروهای مردمی را از ادامه مبارزه با گروه های تروریستی در سراسر سوریه بازنمی دارد و این تجاوز فقط عزم ما را برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی و امنیت کشور و شهروندانمان جزم تر می کند.

208

پربیننده ترین خبرها