نشریه صهیونیستی: موشک‌های پیشرفته آمریکا "بی‌تاثیر" بودند

نشریه صهیونیستی: موشک‌های پیشرفته آمریکا
شنبه 25 فروردين 1397 - 12:25

نشریه عبری زبان، موشک‌های شلیک شده از سوی آمریکا به سوریه را پیشرفته و هوشمند ولی کارایی آن را علیه دولت سوریه بی‌اثر دانست.

العالم ـ سوریه

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در پی تجاوزات بامداد امروز (شنبه) آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه نوشته  که موشک‌هایی که به سوریه شلیک شدند، همان طور که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفته بود،‌ هوشمند و جدید بودند اما تاثیر آنها صفر بود و این خبر خوبی برای اسرائیل نیست.

این روزنامه عبری زبان حمله اخیر این سه کشور به سوریه را کمتر از آنچه اسرائیل انتظار آن را داشت، عنوان و خاطرنشان کرده، این حمله هرگز تاثیری بر استقامت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و قدرت او در استمرار پیروزی‌هایش در نبرد با گروه‌های مسلح در این کشور نخواهد داشت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر سوریه را به شلیک موشک‌های پیشرفته و هوشمند تهدید کرده بود.

یدیعوت آحارونوت در ادامه از افزایش سطح آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده است.

حمله هوایی آمریکا، فرانسه و انگلیس صبح امروز (شنبه) به بهانه حمله ادعایی شیمیایی در شهر دوما واقع در غوطه شرقی، علیه سوریه به رغم هشدارهای روسیه انجام شد. برخی منابع می گویند که آمریکا 1100 الی 120 موشک به سوریه شلیک کرده است.

الکساندر شرین معاون کمیته دفاعی دومای روسیه در واکنش به حمله هوایی آمریکا و متحدانش، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را به آدولف هیتلر تشبه و اعلام کرد وی این حمله را اقدامی علیه روسیه می داند.

پربیننده ترین خبرها