نتانیاهو: اسد باید بداند حضور نظامی ایران در سوریه کشورش را به خطر می‌اندازد

نتانیاهو: اسد باید بداند حضور نظامی ایران در سوریه کشورش را به خطر می‌اندازد
شنبه 25 فروردين 1397 - 22:17

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه تاکید کرد که از اقدام ترامپ حمایت می‌کند.

العالم - سوریه

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به حمله سه کشور به سوریه تاکید کرد: اسرائیل اقدامات ترامپ را به طور کامل تایید می‌کند.

وی افزود: اسد باید بداند تلاش‌هایش برای دستیابی و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و اجاز حضور نظامی ایران در سوریه، کشورش را در خطر می‌اندازد.

بامداد امروز- شنبه- «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا فرمان تجاوز نظامی به سوریه را صادر کرد.

طبق اعلام مقام‌های آمریکایی، در جریان این حمله تا 120 فروند موشک به مناطق مختلف سوریه شلیک شده است. پدافند هوایی ارتش سوریه بخشی از این موشک‌ها را ساقط کرده است.

این حمله یک هفته پس از آن صورت گرفت که گروه‌های تروریستی فعال در شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی دمشق مدعی شدند که به این شهر حمله شیمیایی شده است. دولت آمریکا بلافاصله دمشق را به دست داشتن در این حادثه متهم و اعلام کرد که ممکن است به زودی به سوریه حمله کند.

در حالی که در روزهای گذشته از اقدام نظامی گسترده علیه سوریه صحبت می‌شد، حمله شب گذشته به این کشور به هدف قرار دادن چند پایگاه نظامی و ساختمان محدود شد. وزارت دفاع آمریکا( پنتاگون) پایان این تجاوز را اعلام و تأکید کرد افزایش حملات در دستور کار نیست.

پربیننده ترین خبرها