هلاکت شماری از مزدوران سعودی در تعز و الجوف یمن

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در تعز و الجوف یمن
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 20:06

ارتش و کمیته های مردمی یمن با بمباران مواضع و خودروهای نظامی مزدوران سعودی در جبهه ساحل غربی در تعز شماری از آنها را به هلاکت رساندند؛ همچنین در عملیات ویژه نیروهای یمنی در شهرهای المصلوب و الغیل و المتون در استان الجوف دهها تن دیگر از مزدوران کشته و زخمی شدند.

العالم - باخبرنگاران

یک منبع نظامی گفت: یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی و نیز زره پوش های آنها در اردوگاه خالد و جنوب پل الهاملی در شهر موزع را هدف قرار داد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته نیز موفق شدند پیشروی مزدوران از دو جهت در جبهه حیفان و دو پیشروی گسترده دیگر به سمت وادی الضباب و نیز به کوه حبشی را به شکست کشانیدند و طی این عملیات شمار زیادی از مزدوران از جمله سرکردگان آنها کشته و زخمی شدند. عملیات ویژه نیروهای یمنی علیه مواضع مزدوران در جبهه الصلو نیز به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران انجامید.

یک منبع نظامی تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دست به عملیات گسترده علیه مواضع مزدوران در اردوگاه السلان و منطقه وقز در شهر المصلوب زدند و شماری کشته و زخمی در میان مزدوران بر جای گذاشتند.

این منبع همچنین به انجام عملیات ویژه در مناطقی در شهر الغیل و نیز در شهر المتون در استان الجوف اشاره کرد که طی آن دهها مزدور کشته و زخمی شدند و بقیه پا به فرار گذاشتند.

منبع مزبور همچنین توضیح داد که یک خودروی نظامی حامل مزدوران سعودی در شهر خب والشعف در شرق الجوف با یک بمب هدف قرار گرفت. و خودروی دیگری نیز در جبهه وادی شواق در شهر الغیل با موشک هدایت شونده منهدم گشت و تمام سرنشینانش کشته شدند. 

210

پربیننده ترین خبرها