لیگ قهرمانان آسیا؛

تثبیت صدر نشینی استقلال با شکست الهلال عربستان در گروه مرگ

تثبیت صدر نشینی استقلال با شکست الهلال عربستان در گروه مرگ
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 22:52

تیم فوتبال استقلال تهران با تک گل دقیقه 36 «وریا غفوری» مقابل الهلال عربستان، بدون شکست و با حفظ صدرنشینی، با اقتدار به مرحله یک هشتم نهایی قدم گذاشت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب (دوشنبه شب) در ورزشگاه «الکویت» کشور کویت در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با قضاوت «روشن ‎ایرماتوف» ازبکستانی مقابل الهلال صف آرایی و نتیجه دور رفت در برابر این تیم را تکرار کرد.

نماینده فوتبال کشورمان با این پیروزی 12 امتیازی شد و تیم العین امارات و الریان قطر تیم های همگروه استقلال در دیداری همزمان به مصاف هم رفتند که نماینده فوتبال امارات با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم گروه دی و 10 امتیاز به مرحله بعدی راه یابد.
استقلال که در این دیدار در همان ابتدای بازی سعی داشت  به سمت دروازه حریف یورش ببرد در دقیقه 36 «سرور چپاروف» هافبک ازبکستانی استقلال با پاس عرضی خود، «وریا غفوری» را در محوطه 18 قدم الهلال صاحب فرصت کرد تا اشتباه «یاسرالشهرانی» مدافع حریف سبب شود غفوری گل برتری تیمش را به ثمر برساند.
در نیمه دوم تیم الهلال که با 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه چهارم قرار دارد و عملا از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شده است، برای دفاع از حیثیت خود بازی را هجومی آغاز کرد تا شاید بتواند نتیجه را عوض کند اما در نهایت بازی با همان نتیجه  یک بر صفر به  سود شاگردان شفر به پایان رسید.

استقلال در مرحله بعدی باید به مصاف تیم دوم گروه بی این مسابقات که یکی از تیم های ذوب آهن اصفهان یا لوکوموتیو تاشکند است، برود.
در نیمه نخست سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری(دقیقه 2 میلاد زکی پور)، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی(دقیقه 87 علی قربانی) و مامه تیام(دقیقه 89 بویان نایدوف) برای استقلال به میدان رفتند.
همچنین در ترکیب تیم فوتبال الهلال عربستان علی الحبسی، محمد البریک، عبدالله زوری، عبدالملک خیبری(دقیقه 59 الدوساری)، یاسرالشهرانی، مهند فلاته، اشرف بن شرقی. محمد کنو، مختار فلاته، فهد الرشیدی، محمد جحفلی مقابل تیم فوتبال استقلال حاضر شدند.

پربیننده ترین خبرها