احضار وزیر ورزش به خاطر طرح لباس تیم ملی

احضار وزیر ورزش به خاطر طرح لباس تیم ملی
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 13:12

وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ دادن به سؤالات نمایندگان در مورد لباس تیم ملی فوتبال به مجلس شورای اسلامی دعوت خواهد شد.

العالم - ایران / ورزشی

محمد حسن‌نژاد (نماینده مرند و جلفا)، نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در هفته‌های بعد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای جواب دادن به سؤالات نمایندگان در مورد لباس تیم ملی فوتبال به مجلس شورای اسلامی دعوت خواهد شد.

حسن نژاد درباره مباحثی که اخیرا پیرامون لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه مطرح شده است، به رادیو تهران گفت: در جریان کلیات قضیه هستیم. ورزشکاران در واقع هویت و پرچم کشور خودشان را تبلیغ می کنند ولی من از این بابت خجالت می کشم.

وی تاکید کرد: فوتبال ما مدیریت ندارد. چرا لباس تیم ملی ایران نباید به اندازه یک کشور آفریقایی که در رده دویستم دنیا قرار دارد شیک باشد. ۸۰ میلیون ایرانی قرار است از این برند و لباس استفاده کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: همه جای دنیا اسپانسر لباس به فدراسیون پول می دهد ولی اینجا برعکس است و گویا از زمین به آسمان می بارد. من شخصا از وزیر و مسئولان سئوال دارم. قول می دهم با دیگر اعضای فراکسیون ورزش هم صحبت کنم و خارج از برنامه وزیر ورزش را بخواهیم.

این در حالی است که سایت ورزش سه گزارشی را از طرح آدیداس برای لباس تیم ملی منتشر کرده که با طرح پیشین تفاوت دارد.

این پیراهن ایران در جام جهانی است؟

تصاویری از لباس های منتسب به تیم ملی ایران در جام جهانی که در نمایندگی های آدیداس در آمریکا عرضه شده، به دست ما رسیده است و باید دید این همان طرح نهایی خواهد بود یا خیر.

نمایندگی های شرکت آدیداس در کشور آمریکا شروع به فروش لباسی کرده اند که با برند این شرکت و لوگوی فدراسیون فوتبال ایران تحت عنوان پیراهن تیم ملی در جام جهانی عرضه شده است.

 در حال حاضر کمپانی آدیداس بعد از عقد قرارداد یک ساله با فدراسیون فوتبال ایران به دنبال عرضه سریع تر این پیراهن در بازار های خارجی است و جالب است بدانید یک چهره مشهور فوتبالی ماموریت توزیع این پیراهن ها به ایران را بر عهده گرفته است.

با توجه به فاصله 57 روزه تا جام جهانی و در شرایطی که به جز مراکش و ایران همه تیم های تحت قرارداد کمپانی آدیداس کیت های 2018 را به نمایش گذاشته و به فروش می رسانند، طبیعی است آدیداس به دنبال تسریع پروژه فروش پیراهن های ایران هم باشد.

در لباس هایی که در آمریکا خریداری شده لوگوی فدراسیون فوتبال ایران روی پیراهن ها وجود دارد و کیت قرمز رنگ از زیبایی مناسبی هم بهره می برد اما مشخص نیست که این پیراهن آیا طرح نهایی لباس ایران در جام جهانی است یا نه. نکته اینجاست که آدیداس در مرحله مقدماتی جام جهانی لباسی را به ایران نمی فروخته اما در حال حاضر اقدام به این کار کرده است.

در این طرح فعلی تنها نکته خاصی که دیده می شود، لوگوی فدراسیون است و به جز آن هیچ اثری از طراحی های خاص آدیداس مشابه آنچه برای البسه سایر تیم های ملی در جام جهانی انجام شده، دیده نمی شود. بنابراین می توان لباس ایران در روسیه 2018 را در دسته پیراهن های عمومی و نه ویژه ی آدیداس قرار داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها