دیدارهای امنیتی وزیرکشور بحرین در آمریکا

دیدارهای امنیتی وزیرکشور بحرین در آمریکا
شنبه 31 تير 1391 - 04:41

وزير کشور بحرين در سفري رسمي به آمريکا، با چند تن از مسئولان امنيتي و نمايندگان کنگره و سناي آمريکا ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه" در این سفر با "ژنرال دیوید پترائوس" رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا، "رابرت میلر" مدیر دفتر تحقیقات فدرال، "مایکل بوسنر" معاون وزیرامورخارجه آمریکا در امور دمکراسی و حقوق بشر و کارگران، "دنیس مکدونوف" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا و چند تن دیگر از مسئولان امنیتی و سیاسی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به نوشته روزنامه الوسط بحرین، شیخ راشد همچنین در دیدار با شماری از اعضای سنا و کمیته امنیت ملی آمریکا، درباره اقدامات بحرین درجریان ناآرامی ها و اعتراضهای مردمی توضیحاتی را ارایه کرد.

شیخ راشد در دیدارهایش با مسئولان آمریکایی، با این ادعا که بحرین هدف حملات رسانه ای شدیدی قرار گرفته، از بنگاه خبرپراکنی بی بی سی انگلیس به دلیل آنچه که آنرا "اعتراف بی بی سی به بی انصافی در خصوص پرداختن به حوادث بحرین نامید"، قدردانی کرد.

 

تأکید بحرین بر ادامه همکاری ها با آمریکا

از سوی دیگر وزیر امورخارجه بحرین بر ادامه همکاری های مشترک با آمریکا و گسترش روابط دوجانبه تأکید کرد.

"شیخ خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه" در دیدار آدمیرال "جان میلر" فرمانده بخش مرکزی نیروی دریایی آمریکا و فرمانده ناوگان پنجم آمریکا گفت: روابط با کشورهای بزرگ مسأله ای است که بحرین بر آن تکیه دارد .. این روابط نقش بحرین را در جامعه جهانی ارتقا می دهد و نقش مهمی در توسعه اقتصاد بحرین دارد.

بحرین محل استقرار ناوگان پنجم آمریکا و مرکزی برای عملیات نیروهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها