مهلت 48 ساعته به داعش برای ترک «جنوب دمشق»

مهلت 48 ساعته به داعش برای ترک «جنوب دمشق»
پنج‌شنبه 30 فروردين 1397 - 12:53

همزمان با تحرکات اخیر ارتش سوریه در جنوب استان حماة و شمال حمص، برخی خبرها حکایت از مهلت دو روزه ارتش به عناصر باقی‌مانده داعش در جنوب دمشق دارد.

العالم - سوریه

ارتش سوریه همچنان که از یک سو عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی در نقاط مختلف این کشور را ادامه می‌دهد، از سویی دیگر با دعوت به مصالحه یا «ترک» محل‌های اشغال‌شده، خواستار پاکسازی مناطق بدون درگیری است. 

روزنامه الوطن سوریه امروز نوشت که همزمان با عملیات ارتش سوریه در جنوب استان حماة و شمال حمص، خبرهایی به گوش می‌رسد که ارتش سوریه دو روز به عناصر تروریستی در جنوب دمشق مهلت داده تا بدون درگیری منطقه را ترک کنند.

هم‌زمان که خبرهای شمال حمص، از توقف درگیری به مدت 48 ساعت حکایت می‌کند، منابع مطلع به روزنامه الوطن سوریه گفتند که به عناصر داعش در جنوب دمشق مهلت 48 ساعته داده شده تا مناطق «مخیم الیرموک» (اردوگاه فلسطینی‌های جنوب دمشق که تحت اشغال داعش است) و «الحجر الاسود» و بخش‌هایی از محله «القدم» و «التضامن» را تخلیه کند و اگر قبول نکردند، ارتش سوریه آماده است تا با عملیات نظامی به حضور آنان پایان دهد. 

خبرگزاری سوریه (سانا)، روز گذشته از خمپاره‌پراکنی تروریست به دو محله الزاهره الجدیده و بستان الدور دمشق خبر داده بود که از جنوب پایتخت شلیک شده بود.

پس از پاکسازی ریف شرقی دمشق (غوطه شرقی) و انتقال تروریست‌ها از آنجا به شمال سوریه، اکنون ارتش سوریه قصد دارد چند منطقه جنوب پایتخت را نیز برای همیشه پاکسازی و امن کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها