زخمی شدن یک فلسطینی در شرق خانیونس

زخمی شدن یک فلسطینی در شرق خانیونس
جمعه 31 فروردين 1397 - 10:33

منابع خبری از زخمی شدن یک فلسطینی در جنوب نوار غزه خبردادند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار المیادین از زخمی شدن یک فلسطینی در اردوگاه العوده واقع در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه خبرداد 

رسانه های اسرائیل اعلام کردند؛ ارتش اشغالگر با توزیع برگه هایی از فلسطینیان نوار غزه خواست در تظاهرات امروز در مرزهای نوارغزه شرکت نکنند .

 راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت به اراضی فلسطین بار دیگر فعالیت خود را در سرزمین‌های اشغالی از روز سی‌ام مارس 2018 از سر گرفته و قرار است تا روز 15 می آینده ادامه پیدا کنند. این بازه زمانی است که آمریکا برای انتقال سفارت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی مشخص کرده است. این زمان‌بندی و روند تحولات داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی و تحولات سیاسی رژیم صهیونیستی نقش مهمی در تعیین سرنوشت و پیامد های متعدد راهپیمایی‌های اخیر دارد.

این راهپیمایی‌ها در درون خود پتانسیل نهفته‌ای جهت تاثیرگذاری در موازنه‌های قدرت در عرصه فلسطین و رویکردهای مناسبات داخلی دارد و می‌تواند در محیط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی متعلق به این درگیری تاثیراتی را ایجاد کند. علاوه بر اینکه اتفاقات مزبور می‌تواند بر نحوه تعامل رژیم صهیونیستی با موضوع فلسطینی تاثیرگذار باشد.

بی‌دلیل نیست که نوار غزه سهم عمده‌ای را در سازماندهی راهپیمایی‌های بازگشت فلسطینی‌ها ایفا کرده است. البته در تمامی مناطق حضور عناصر فلسطینی این راهپیمایی‌ها برگزار می‌شود. در نوار غزه این راهپیمایی‌ها تحت عنوان راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها