شکست امنیتی اسرائیل در بلغارستان

شکست امنیتی اسرائیل در بلغارستان
يکشنبه 1 مرداد 1391 - 08:43

رژيم اشغالگر همچنان از حادثه انفجار اتوبوس حامل گردشگران صهيونيست در بلغارستان، در شوک به سر مي برد.

"ایهود باراک " وزیر جنگ رژیم اشغالگر در این خصوص در گفتگو با کانال ده تلویزیون اسرائیل اظهار داشت:"ماازاین حادثه برای جبران نقاط ضعف ساختار امنیتی اسرائیل درس گرفتیم. ما در گیر یک نزاع طولانی مدت هستیم؛ متأسفانه دشمنان ما در این حادثه در بیرون از مرزها غیر نظامیان را هدف قرار دادند."

باراک مدعی شد: "تل آویو از مدتها پیش تحرکات حزب الله، حماس، ایران و جنبش جهاد اسلامی را زیر نظر دارد".

 گزارشگر کانال ده تلویزیون اسرائیل، با اشاره به تلاش وزارت جنگ این رژیم برای شناسایی مسولان این انفجار گفت:"نتانیاهو از شناسایی ردپای عاملان انفجار در بلغارستان خبر داده است".

وی افزود: "تل آویو انگشتهای اتهام خود را در حادثه اخیر بلغارستان به سوی حزب الله و ایران نشانه گرفته است. بدیهی است عاملان این حادثه مسؤولیت این اقدام تروریستی را بر عهده نمی گیرند".

گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "آنچه واضح است نه حزب الله و نه اسرائیل هیچ یک خواستار شعله ور ساختن جنگ فراگیر نیستند. و اسرائیل در پاسخ به این اقدام جنگنده های خود را راهی جنوب لبنان نمی کند".

وی افزود: "سهل انگاری نهادهای امنیتی اسرائیلی در حمایت از توریستهای اسرائیلی، عملکرد گروههای تروریستی را تسهیل کرد".

"دانی ایالون" معاون وزیر امورخارجه رژیم اشغالگر با متهم کردن ایران به دست داشتن در این حادثه، در گفتگو با تلویزیون رژیم اسرائیل گفت: "در پی حادثه اخیر باید تحریم های بین المللی را علیه این کشور افزایش داد".

ایالون مدعی شد: "رفت و آمد ایرانیان با روادید ایرانی در سطح کشورهای جهان باید کنترل شود".



پربیننده ترین خبرها