شفر:در اروپا از درخشش استقلال در آسيا حرف مي زنند نه از قهرماني پرسپوليس

شفر:در اروپا از درخشش استقلال در آسيا حرف مي زنند نه از قهرماني پرسپوليس
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 16:02

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرده که تیمش در مقابل تیم پیکان نتایج خوبی بگیرد و گفته که نمی‌دانم کدام ۱۱ بازیکن فردا در ترکیب ما به صورت اصلی بازی خواهند کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

وینفرد شفر در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان خاطرنشان کرده، ما بازی‌های بسیار سختی را در پیش داریم و بعد از بازی با الهلال ۲ بازی مهم در لیگ و سپس جام حذفی و بازی‌های آسیایی مهمی در پیش داریم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم ولی نمی‌دانم کدام ۱۱ بازیکن فردا در ترکیب ما به صورت اصلی بازی می‌کنند.

وی گفته، می‌دانید که تعدادی بازیکن مصدوم در کویت داشتیم و فرشید باقری هم آسیب دید اما همه با تمام وجود تلاش می‌کنند و باید دید که مسابقه فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

چشمی فردا نیست
وی در مورد وضعیت مصدومیت روزبه چشمی تصریح کرده، چشمی در بازی فردا حضور ندارد و به بازی با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد. 

شفر در مورد اینکه شایعه شده فرهاد مجیدی به او تحمیل شده است، اظهار داشته، (محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال ابتدا گفت قبل از صحبت‌های شفر این را عرض کنم که این موضوعی که یکی از روزنامه‌ها منتشر کرد کاملاً کذب و دروغ محض بود و استقلال هم در بیانیه‌اش رسماً این موضوع را تکذیب کرد.) طبق آماری که در یک سایت خارجی منتشر شده استقلال با وجود ۲ بازی خانگی ۱۲۷ هزار تماشاگر داشت و در رده اول قرار گرفت، پرسپولیس با ۳ بازی در رده سوم است و یک تیم چینی هم در رده دوم است. ما با ۲ بازی خانگی پرطرفدارترین آسیا شناخته شدیم شاید اگر یک بازی خانگی دیگر داشتیم و مثلاً بازی با الهلال را در آزادی برگزار می‌کردیم در مجموع ۲۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد. چرا تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند چون خوشحال هستند و از بازی‌های استقلال راضی هستند. کادر فنی و بازیکنان استقلال در ۸ ماه گذشته به سختی کار کرده‌اند. کادر فنی من بسیار با کیفیت و با انگیزه است. کادر فنی و من تلاش کردیم تا استقلال را به سطح اول فوتبال ایران برگردانیم. وقتی در روزهای اول چنین چیزهایی را می‌گفتم شاید خیلی از خبرنگاران آن را باور نمی‌کردند اما این اتفاق افتاد که به خاطر حضور سانی، میگوئل، طاهری، اشکان نامداری و ساشا بوده است. اینها کادر من هستند و من احترام بیشتری نسبت به کادرم می‌خواهم. اگر کسی نمی‌داند احترام چیست آن را یاد بگیرد. هدفمان این است که استقلال را به جایگاه خوبی برسانیم. قبل از آمدن من استقلال در رده پایین جدول بود اما الان در رده بالای جدول قرار دارد، ما می‌خواهیم نه فقط تیم استقلال بلکه باشگاه استقلال یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا شود.

باشگاه استقلال و ایران را بسیار دوست دارم

وی خاطرنشان کرده، کادر فنی من با کیفیت است و فوتبال را هم خوب می‌شناسد اگر شایعه‌ای منتشر شده مشکل من نیست شاید یک نفر در مورد کادرم حرف زده است اما ما استقلال را دوست داریم و کارمان هنوز تمام نشده است. ما ۲ بار قهرمان لیگ عربستان را شکست دادیم، در گروه سخت به عنوان صدرنشین صعود کردیم اگر یک بازی دیگر خانگی داشتیم شاید ۲۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد. این پتانسیلی است که باشگاه می‌تواند از آن درآمدزایی بیشتری کند مثل بایرن‌مونیخ، رئال مادرید، دورتموند، باشگاه پتانسیل خوبی را دارد، ما هم اهداف کلی‌مان را به باشگاه داده‌ایم این کار مثل زندگی خود من است و برایم خیلی مهم است. من باشگاه استقلال، تیمم و کشور ایران و مردم تهران را بسیار دوست دارم اما اگر یک فردی حرفی زده است این دیگر مربوط به من نیست، همه چیز دست باشگاه است و تاریخ قراردادم را هم باشگاه می‌داند.

استقلال، تیمی مشابه رئال

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درخصوص اینکه حسن زمانی امروز مدعی شده شفر یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند، گفته، اگر آقای زمانی چنین حرفی زده‌اند حتماً درست گفته‌اند. من به او علاقه دارم اما ۲ موضوع وجود دارد که باید در موردش توضیح بدهم. اول اینکه ما می‌توانیم استقلال را با هم به یکی از باشگاه‌های قدرتمند آسیا و سفیر ایران تبدیل کنیم. جا دارد از همینجا قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگویم ولی چیزی که وجود دارد این است که در رسانه‌های اروپایی هیچکس از قهرمانی پرسپولیس در ایران صحبت نمی‌کند بلکه از موفقیت استقلال در آسیا حرف می‌زنند. این شرایط برای رئال مادرید هم وجود دارد و استقلال می‌تواند تیمی مشابه این باشگاه بزرگ باشد. شما اگر به تایلند یا برخی از کشورهای اطرافتان سر بزنید می‌بینید که نماد رئال و بارسلونا در این کشورها بسیار زیاد است و این اتفاق می‌تواند برای استقلال در آسیا هم رخ دهد. باشگاه می‌تواند از پتانسیل ۳۰ میلیون هوادار استفاده کند و به نظرم این ایده در ذهن مدیریت باشگاه هم وجود دارد. همانطور که شما می‌دانید خراب کردن راحت است اما سانتیمتر به سانتیمتر ساختن کار بسیار سختی خواهد بود. ما می‌توانیم با کار طولانی ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها