بازیکنان پرسپولیس به جای دلار، یورو می‌گیرند

يکشنبه 2 ارديبهشت 1397
12:12
بازیکنان پرسپولیس به جای دلار، یورو می‌گیرند با توجه به سیاست‌های کلی نظام در زمینه مسائل ارزی، باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی خود را به جای دلار با یورو ثبت خواهند کرد.

العالم-ایران/ورزشی

 با توجه به نوسانات بازار ارز و با تغییر رویکرد قراردادهای خارجی باشگاه پرسپولیس ارز مورد توافق برای عقد قرارداد با خارجی‌های تیمش را تغییر داد.

در راستای سیاست‌های کلی نظام در زمینه مسائل ارزی باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی خود را از دلار تغییر داده و قراردادهای آنها با یورو محاسبه خواهد شد. بر این اساس بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس قراردادهای خود را با یورو ثبت خواهند کرد.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان فردا به پاکستان می‌رود


نصب سکوی غول‌پیکر نفتی در قلب خلیج‌فارس


دیپلماسیِ وحدت؛ استقبال از طرح ایران برای تقویت همگرایی در جهان اسلام


اردن در گذر تاریخ


قهرمانی تیم ملی کشتی ساحلی در پیکارهای جهانی


حسین حناوی: داستان مقاومت و امید پس از نابینایی


بازگشت هیات ایرانی؛ دستاوردهای مهم در مذاکرات سوئیس؛ لبنان در کانون تفاهمات تهران و واشنگتن + فیلم


تمرکز مذاکرات ایران و آمریکا بر پرونده لبنان و اجرای تعهدات آتش‌بس + فیلم


ناگفته های ساکنان کفررمان از کوچ اجباری در زیر آتش دشمن


خروج شتابزده رئیس سابق شاباک از امارات در پی هشدار امنیتی