فیلمی دلخراش از جنایت جدید سعودی ها

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 15:51

در حمله جنگنده های سعودی به یک مراسم عروسی بسیار پر جمعیت در روستای الراقه در منطقه بنی قیس ده ها غیر نظامی به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

العالم - یمن

خبرنگار العالم در یمن از وقوع دو حنالیت هولناک در استان حجه واقع در شمال غرب صنعا خبر داد.

در حمله جنگنده های سعودی به یک مراسم عروسی بسیار پر جمعیت در روستای الراقه در منطقه بنی قیس ده ها غیر نظامی به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

یک شاهد عینی گفت: وقتی صدای انفجار را شنیدم دیدم همه خویشاوندانم در این عروسی کشته شده اند.

یکی از مجروحان این حادثه گفت: شورای امنیت باید مصائب ما را ببیند به خدا این وضعیت حرام است. آنها باید ببینند که چگونه ما و کودکانمان بی هیچ گناهی کشته می شویم.

یک منبع محلی نیز گفت که جنازه قربانیان هنوز زیر آوار است و تیم های امدادرسانی نمی توانند به راحتی خود را به محل وقوع جنایت برسانند.

در روستای "میدی" نیز کل اعضای یک خانواده در حمله مکرر جنگنده های سعودی به مزارعی در منطقه الطینه به شهادت رسیدند. منابع محلی گفتند در حمله جنگنده های سعودی به منزلی در این منطقه، یک مرد و همسرش با سه کودکشان به شهادت رسیدند.

از زمان تجاوز عربستان به یمن در سال 2015، جنگنده های سعودی بارها به مراسم شادی یا عزای مردم حمله کرده و صدها نفر را به خاک و خون کشانده اند. به عنوان مثال یک بار به یک مراسم عزداری در صنعا حمله کردند و یا بار نیز به مراسم عروسی در سنبان در استان ذمار و یک بار به مراسم عزا در الجوف و ارحب در صنعا حمله کردند.

208

پربیننده ترین خبرها