ناکام ماندن توطئه اختلاف شیعه – سنی در بحرین

ناکام ماندن توطئه اختلاف شیعه – سنی در بحرین
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 17:30

منامه(العالم) ـ عضو دبيرخانه جمعيت وفاق بحرين گفت: آل خليفه در اختلاف افکني بين شيعه و سني براي دور كردن مردم از مسائل و مشکلات سياسي و اجتماعي شكست خورد.

"مجيد ميلاد" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه العالم، با تاکید بر ضرورت ادامه اعتراض ها در ماه مبارک رمضان، به رژيم عربستان سعودی درباره تفرقه افکنی در بحرين هشدار داد.

وي افزود: نبايد در قبال حمایتهای رژیم آل خلیفه از سنی ها در برابر شیعیان فریب خورد، زيرا این حمایت صادقانه نيست و ادامه نخواهد داشت.

میلاد خاطرنشان کرد: آل خلیفه با این حمایت فقط به منافع خود می اندیشد، و ما و اهل سنت همگي فرزندان اين كشور هستيم و زندگی مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر خواهیم داشت.

وی نيروهاي اشغالگر سعودی و رژيم آل خلیفه را مسئول وخامت اوضاع بحرین، تجاوز به نواميس مردم در بازداشتگاه ها، تعقيب مردم انقلابی بحرين و نقض آزادی ها دانست.

مجید میلاد با انتقاد از بازداشت نبيل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین با اتهامات ساختگي، خاطرنشان کرد که فعالیتهای نبيل رجب کاملا مشروع و قانونی است، و نبايد هيچ كسي را از حق طبيعي دفاع از خود محروم كرد.

مجید ميلاد با اشاره به اينكه وزارت كشور تجمعات مسالمت آميز را مغاير قانون مي داند، گفت: اين اقدام وزارت كشور خود نقض آشكار حقوق بشر به شمار مي آيد.

15:05



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها