شکنجه زندانیان و فعالان حقوق بشر در بحرین

شکنجه زندانیان و فعالان حقوق بشر در بحرین
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 17:52

بيروت(العالم)- رييس انجمن حقوق بشر بحرين، ادامه شکنجه بازداشت شدگان و فعالان حقوق بشر به دست نيروهاي امنيتي آل خليفه را محکوم کرد.

"يوسف ربيع " روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: معترضان بازداشت شده در زندان هاي وزارت كشور و مراكز غير رسمي مانند ساختمان هاي شهرداري با انواع شکنجه از جمله، شوك الكتريكي، سوزاندن با آب و آتش، مواجه هستند.

وي افزود: نیروهای رژیم آل خلیفه در 14 ژوئن 2012 تظاهرات مسالمت آميز روستاي "عالي"را سركوب كردند؛ و گروهي از تظاهرات كنندگان براي فرار از گاز اشك آور و تيراندازي به يكي از منازل پناه بردند ولی نیروهای امنیتی به داخل منزل یورش برده و ساکنان آن را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

یوسف ربیع گفت: اعضای چند خانواده در روستای الصالحیه که فرزندان آنها بازداشت شده اند نیز در تماس با مراکز حقوق بشر از شکنجه و تجاز به فرزندانشان در زندان خبر داده اند.

یوسف ربيع از محافل بين المللي ، گروه هاي مدافع حقوق بشر و سازمان ملل خواست براي پايان دادن به  اقدامات خودسرانه ، رفتارهای غیر انسانی نیروهای امنیتی با بازداشت شدگان و آزادي فوري همه زندانيان سیاسی، فورا اقدام کنند.

Sm-23-14:42



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها