"تظاهرات تفنگ" در الحدیده در اعلام وفاداری به شهید صماد + فیلم

پنج‌شنبه 6 ارديبهشت 1397 - 12:17

مردم یمن با برپایی تظاهرات گسترده در الحدیده در غرب کشور، ضمن اعلام وفاداری به شهید "صالح الصماد"، رئیس شورای سیاسی اعلای یمن، خواستار پاسخ به جنایت متجاوزان سعودی در ترور وی شدند.

العالم - یمن 

"محمد علی الحوثی"، رئیس کمیته انقلابی عالی یمن، ترور الصماد را جنایت جنگی و تروریسم و نقض قوانین بین الملل خوانده و بر گرفتن انتقام خون وی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار العالم در یمن شهر الحدیده شاهد گسترده مردم از شهرهای مختلف استان و خارج استان در اعلام وفاداری به شهید صالح الصماد بود. وی پیش از شهادت، مردم را به برپایی "تظاهرات تفنگ" در اعتراض به اظهارات آمریکا درباره الحدیده و اعلام آمادگی برای مقابله با متجاوزان و مزدوران در جبهه های ساحل غربی فرا خوانده بود.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار علیه تجاوز سعودی اماراتی به یمن، بر ادامه پایداری و مقاومت و گرفتن انتقام خون صماد و هزاران غیر نظامی یمنی که در تجاوزات هوایی ائتلاف سعودی به شهادت رسیده اند، تأکید کردند.

تظاهرات کنندگان با تجمع هزاران نفری در منطقه منصه العروض، سلاح های خود را بالا برده تا شدت خشم و آمادگی خود را برای مبارزه نشان دهند؛ مقامات عالی رتبه دولتی استان در این تظاهرات حضور داشتند.

قبایل یمنی نیز در پاسخ به فراخوان عمومی مقامات محلی، آمادگی خود را برای ارسال پول و اعزام نیروهای قدرتمند به جبهه ها اعلام کردند.

208

پربیننده ترین خبرها