مفتي عربستان شيعيان را آشوبگر خواند

مفتي عربستان شيعيان را آشوبگر خواند
پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 - 08:03

العالم- مفتي عربستان شيعيان معترض درمنطقه شرق اين كشور را "آشوبگر" خواند و گفت كه آنها بايد خداوند را به خاطر عدالت نظام سعودي شكر كنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم ، روزنامه سعودي الوطن نوشت: شيخ عبدالعزيز آل شيخ گفت كه اقدامات ساکنان این  منطقه خطرناك است.
مفتي عربستان  اظهارداشت: مردم ساكن القطيف بايد شكرگزار خداوند به خاطر نعمت‌هايي باشند كه به آنها عطا كرده است.
وي افزود: اقدامات برخي آشوبگران در العواميه در شرق عربستان كه شمار زيادي از مسلمان شيعه در آن سكونت دارند، خطرناك است؛ زيرا باعث از بين بردن وحدت مردم و  فتنه انگيزي بين آنها مي شود.
عبدالعزيز آل شيخ گفت: مردم و عقلاي منطقه القطيف در شرق عربستان بعد از آشوبهاي اخير برخي از خرابكاران نبايد در دام دشمنان كشور بيفتند كه مي خواهند فتنه انگيزي كرده و بذر كينه را در بين مردم بكارند.
وي افزود: هر انسان عاقلي در عربستان كمك ها و جايگاه و تمايل فراوان نظام حاكم در كشور را براي ايجاد وحدت كلمه و صفوف و برپايي عدالت و رفع ظلم مي داند.
مفتي سعودي با طرح اين ادعا كه عدالت اصل اساسي عربستان است و اين كشور به كسي ظلم نمي كند ، اظهارداشت : دعوت به ميانه روي، همكاري، تلاش و برچيدن همه علل و عوامل تفرقه و گسست از ويژگي هاي نظام سعودي است  و دولت وظيفه خودش را انجام مي دهد و مردم القطيف بايد به خاطر نعمت و خير و بركت و ثبات موجود شكرگزار خداوند باشند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها