جهانگیری: اگر ضعفی وجود دارد به معنای خلف وعده نیست

جهانگیری: اگر ضعفی وجود دارد به معنای خلف وعده نیست
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 10:59

تاکید معاون اول رییس جمهوری گفت: به وعده های رییس جمهوری و دولت باور داریم و اگر ضعفی وجود دارد به معنای خلف وعده نیست.

العالم - ایران

اسحاق جهانگیری روز شنبه در نشست هم اندیشی رییسان مجامع سازمان های مردم نهاد سراسر کشور و جوانان احزاب و تشکل ها افزود: دغدغه سیاسی و مطالبات از دولت دوازدهم، مطالبات به حق مردم، جوانان و همه شرکت کنندگان و رای دهندگان در انتخابات است که در دستور کار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: رییس جمهوری هفته گذشته بار دیگر بر وعده هایی که داده بودند، تاکید کردند و ایشان سروعده های خود هستند.

معاون اول رییس جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: این گونه نیست که در همه جا با موفقیت پیش رفته ایم، قبول می کنم که نارسایی هایی وجود دارد و در مواردی می توانستیم قوی تر عمل کنیم.

جهانگیری همچنین در زمینه انتقاد برخی مبنی بر ضرورت واسپاری مدیریت به جوانان تاکید کرد: فکر نمی کنم منظور این است که 18 وزیر و معاونان رییس جمهوری از جوانان باشند.

وی ادامه داد: دولت مجموعا بیش از 200 هزار مدیر در کشور دارد که جوانان می توانند در این سطوح به کار گرفته شوند وباید این باور بوجود آید که می توان از توانمندی آنان استفاده کرد.

معاون اول رییس جمهوری گفت: بر قول خود ایستاده ایم و حتما در بدنه دولت از جوانان استفاده می کنیم و همانطور که گفتیم تا پایان برنامه ششم توسعه 30 درصد از مدیران نیز باید از زنان باشند.

جهانگیری تصریح کرد: فکر می کنم دیدگاهی که درباره جوانان وجود دارد به عنوان فرصت استثنایی و مهم برای توسعه کشور است و نباید از تکرار این موضوع خسته شویم.

وی به وحشت برخی در واگذاری مدیریت به جوانان اشاره کرد و افزود: دیدگاهی هم وجود دارد که از سپردن مدیریت به جوانان هراس دارند و سعی می کنند جوان هراسی را در جامعه تشویق و ترغیب کنند که اگر جوان ها سرکار بیایند باید کنترل و محدود شوند.

نشست هم اندیشی رییسان مجامع سازمان های مردم نهاد سراسر کشور و جوانان احزاب و تشکل ها صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجامع سازمان های مردم نهاد در آکادمی المپیک گشایش یافت.

این خبر در حال تکمیل است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها