عضو شوراي انقلابي جنبش فتح هشدار داد:

رژيم صهيونيستي درصدد پاكسازي نژادي در قدس

رژيم صهيونيستي درصدد پاكسازي نژادي در قدس
شنبه 7 مرداد 1391 - 06:23

عضو شوراي انقلابي جنبش فتح گفت: رژيم صهيونيستي با يهودي سازي مناطق فلسطين اشغالي به ويژه شهر قدس شرقي در صدد تغيير بافت جمعيتي اين منطقه و پاكسازي نژادي است.

زياد ابو عين شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم تصريح كرد: شهر قدس با ديوار بزرگ شهرك سازي در حال احاطه و با عمليات تخريب مواجه است به طوري كه مناطق فلسطيني نشين تخريب و به جاي آن مناطق يهودي نشين جديد ساخته مي شود.

وي تاكيد كرد كه اين مساله دخالت سريع بين المللي و منطقه اي را به منظور متوقف كردن اين رفتار رژيم صهيونيستي ايجاب مي كند.

ابوعين گفت: اين رفتار نشان مي دهد كه اسرائيل قصد دارد مسجد الاقصي را از بين ببرد و به وجهه اسلامي و عربي شهر قدس پايان دهد و شهرك سازي را در آن تقويت كند.

وي تصريح كرد: تشكيلات خودگردان فلسطين در خصوص مقابله با اين طرح تجاوزكارانه وجنايتكارانه تنهاست در حالي كه همگان از اين موضوع آگاه هستند اما كاري انجام نمي دهند.

عضو شوراي انقلابي جنبش فتح گفت: رهبري جنبش فتح نشستي برگزار خواهد كرد و طي آن فراخوان "بشتابيد به سوي نماز و بشتابيد به سوي كرامت" را براي عزيمت جوانان به شهر قدس به منظور اقامه نماز در آنجا براي تاكيد بر ماهيت عربي ، فلسطيني ، اسلامي و مسيحي بودن آن مطرح خواهد كرد تا در برابر گسترش شهرك سازي و يهودي سازي اين شهر ايستادگي شود. 

وي افزود: ما به عنوان تشكيلات خودگردان فلسطين همه امكانات و توان خود را به منظور نمايان كردن ماهيت عربي،اسلامي و فلسطيني شهر قدس به كار مي گيريم.

ابوعين خاطرنشان كرد: كشورهاي عربي و اسلامي تاكنون اقدامي به منظور حمايت و محافظت از قدس و ساكنان فلسطيني قدس و مقابله با يهودي سازي اين شهر مقدس انجام نداده اند.

28/س18:53  

پربیننده ترین خبرها