پایان سیطره گروه تروریستی جبهه النصره بر جنوب دمشق

پایان سیطره گروه تروریستی جبهه النصره بر جنوب دمشق
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397 - 17:24

عملیات تخلیه و خروج عناصر وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره از محله های جنوبی دمشق و اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک عملا پایان یافته است.

العالم _ سوریه

یک منبع آگاه اعلام کرد؛ عملیات تخلیه و خروج عناصر وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره از محله های جنوبی دمشق و اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک عملا پایان یافته است اما شماری از عناصر این گروه همچنان به فعالیت های تروریستی خود ادامه می دهند و به تروریست های داعش پیوستند.

این منبع افزود: یگان های ارتش و نیروهای هم پیمان آن به عملیات نظامی و پیشروی ها همزمان با حملات هوایی به استحکامات و خطوط امدادی و تحرکات تروریست های داعش در منطقه الحجر الاسود در مجاورت اردوگاه آوارگان فلسطین یرموک ادامه می دهند.

5 دستگاه اتوبوس حامل حدود 200 نفر از عناصر مسلح به همراه خانواده های آنان اردوگاه یرموک در جنوب دمشق را ترک کردند و این اقدام در چارچوب اجرای مرحله نخست توافق خروج عناصر مسلح از این اردوگاه با حضور شماری از عناصر ارتش سوریه صورت گرفت.

دولت سوریه و عناصر مسلح النصره پیشتر به توافقی تحت نظارت روسیه رسیدند که بر خروج تروریست ها از اردوگاه یرموک به ادلب در شمال غرب سوریه و پایان محاصره دو شهرک کفریا و الفوعه که بیش از 5000 نفر در آن ساکن هستند تاکید دارد.

 

پربیننده ترین خبرها