خداحافظی ستاره استقلال بعد از جام ملت‌ها

خداحافظی ستاره استقلال بعد از جام ملت‌ها
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 09:53

سرور جپاروف زمان خداحافظی خود از بازی های ملی را اعلام کرد.

العالم _ ایران / ورزشی

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که جمعه شب در دبی برگزار شد در کنار تمام چهره‌های سرشناسی که داشت میزبان یکی از ستاره‌های استقلال هم بود، بازیکنی که این روزها ستاره میانه میدان آبی‌ها قلمداد می‌شود و بلافاصله بعد از بالا بردن جام قهرمانی حذفی ایران در خرمشهر راهی آن سوی آب‌های خلیج فارس شد تا به عنوان کاپیتان ازبکستان شاهد قرار گرفتن این تیم آسیای‌میانه در گروه F باشد.

بعد از اتمام این مراسم سرور جپاروف در گفت‌وگویی کوتاه با چمپیونات آسیا در دبی گفت: «حضور در جام ملت‌های آسیا افتخاری بزرگ در کارنامه هر بازیکن محسوب می‌شود که خوشحالم این فرصت بار دیگر نصیب من شد تا بتوانم دوباره با پیراهن تیم کشورم برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم».

او ادامه داد: «این تورنمنت قطعاً آخرین مسابقاتی خواهد بود که من در رده ملی می‌توانم در آن حضور داشته باشم به همین خاطر قهرمانی در آن برای وداع با بازی‌های ملی یک آرزو و رؤیای بزرگ است که امیدوارم بتوانم در کنار سایر بازیکنان ازبکستان برای رسیدن به آن تلاش کنیم».

ستاره ازبک‌ها در ادامه به همگروهی با ژاپن و دو تیم دیگر در گروه F اشاره و تصریح کرد: «قرار گرفتن در هر گروه این رقابت‌ها می‌توانست چالش خاص خود را داشته باشد اما به نظرم ما در گروه متعادلی قرار گرفته‌ایم، حتی می‌توانیم برای صدرنشینی در آن مبارزه کنیم چون توانایی عبور از سد هر کدام از رقبا را داریم».

سرور جپاروف در حالی به عنوان کاپیتان اول ازبکستان به همراه رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا شرکت کرد که سایت AFC از این بازیکن به عنوان یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان حاضر در این تورنمنت نام برد. ستاره ازبک‌ها در 35 سالگی یکی از امیدهای ازبکستان برای رسیدن به عنوانی درخور توجه محسوب می‌شود ضمن اینکه رسانه‌های ازبکستان مدعی شدند بعد از این تورنمنت و اتمام قرارداد جپاروف با استقلال ایران، او از سال آینده هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها