هنیه:مقاومت وارد نبرد فراگیر با صهیونیست ها شده است

هنیه:مقاومت وارد نبرد فراگیر با صهیونیست ها شده است
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 22:18

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که مقاومت مردم فلسطین وارد نبردی فراگیر با صهیونیست ها شده است و ضربات سختی به دشمن وارد و در نهایت پرچم پیروزی و آزادی سرزمین فلسطین را به اهتزاز درخواهد آورد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه امروز در مراسم تشییع پیکر 6 شهید گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس که روز گذشته در انفجاری در باریکه غزه به شهادت رسیدند، تاکید کرد که گروه های مقاومت فلسطین و در راس آن حماس و ارتش قسام وارد نبردهایی در جبهه های مختلف امنیتی، مردمی و سیاسی شده اند.
وی افزود:شهادت این تعداد از افراد رخدادی ناگوار است، اما آنها وارد یک عملیات قهرمانانه امنیتی و اطلاعاتی پیچیده شدند و توانستند مقاومت و عمق امنیتی آن را حفظ کرده و صدها عملیات امنیتی اطلاعاتی را خنثی کنند.
هنیه ادامه داد: این مبارزان شهید فلسطینی وارد نبردی مخفیانه با دشمن صهیونیستی شده بودند که به جنگ مغزها معروف است تا عملیات های اطلاعاتی دشمن را که بسیاری از آن بی خبرند، خنثی کنند.
رئیس دفتر سیاسی حماس توضیح داد: نبرد با دشمن صهیونیستی مراحل مختلف و فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد و این مساله تنها موجب افزایش قدرت، ایمان و اعتماد به نفس مقاومت خواهد شد.
وی تصریح کرد که ما امروز در مرحله ویژه ای از جهاد، مقاومت و شهادت قرار داریم و پیکرهای پاک شهدای خود را در دیرالبلح و غزه سربلند تشییع می کنیم.
هنیه یادآورشد: گردان های قسام نه تنها از حماس، بلکه از عموم ملت فلسطین و تمامی گروه های مقاومت دفاع می کند.
وی ادامه داد: ما از راهپیمایی های «بازگشت» حمایت می کنیم و به نبرد امنیتی، اطلاعاتی و نظامی علیه دشمن ادامه می دهیم و خود را برای نبرد پیروزی، بازگشت و شکستن محاصره غزه آماده می کنیم.
منابع خبری شامگاه شنبه گزارش دادند که براثر وقوع انفجار شدیدی در غزه 6 تن کشته و سه تن زخمی شدند.
به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، انفجار در منطقه «ابوسته» واقع در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه روی داد.

پربیننده ترین خبرها