در کشور سوئیس برگزار شد

دیدار محرمانه بندر بن سلطان با صهیونیستها

دیدار محرمانه بندر بن سلطان با صهیونیستها
چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 08:01

يک منبع آگاه فاش کرد که "بندر بن سلطان" رئيس جديد سازمان اطلاعات رژيم سعودي هفته جاري با مسئولان رژيم صهيونيستي به طور محرمانه در کشور سوئيس ملاقات کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، شبکه تلویزیونی 'المنار' لبنان به نقل از این منبع خاص خود گفت: دیداری یکشنبه هفته گذشته (29ژوئیه) در سوئیس با حضور بندر بن سلطان رئيس سازمان اطلاعات عربستان و مسئولاني از سازمان جاسوسي اسرائيل (موساد) و برخي از شاهزادگان كشورهاي عرب حوزه خليج فارس در سوئیس برگزار شده است.

اين منبع از استقرار گسترده و بي سابقه نيروهاي امنيتي سوئيس در اطراف هتل محل برگزاري اين نشست خبر داد و گفت: در زمان برگزاري اين ديدار ، به كاركنان هتل اجازه استفاده از تلفن همراه داده نشد.

انتشار اين خبر، تاييدي بر گزارش سابق روزنامه المنار چاپ قدس است که از ديدار بندر بن سلطان با مسئولان صهيونيستي خبر داده بود.

به نوشته روزنامه المنار، اين نشست اطلاعاتي كه با مشاركت بندر بن سلطان برگزار شد، چند روز قبل از اينكه وي به سمت جديد خود يعني ریاست سازمان اطلاعات عربستان منصوب شود، برگزار شد و تني چند از مسئولان سازمان هاي اطلاعات كشورهاي منطقه و غرب نيز در اين ديدار حضور داشتند.

المنار همچنين افزود: در اين نشست كه پنج ساعت به طول انجاميد، ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي و رئيس بخش ماموريت هاي ويژه موساد حضور داشتند و در آن بسياري از مسائل مهم منطقه و به ويژه بحران سوريه مورد بررسي قرار گرفت.

حاضران دراين نشست درباره كناره گيري مقرن بن عبدالعزيز از رياست سازمان اطلاعات عربستان و تسليم شدن به طور كامل در برابر خواسته هاي آمريكا در اين زمينه و انتخاب بندر بن سلطان به عنوان جانشين وي توافق كردند.

پربیننده ترین خبرها