وزیر اطلاعات صهیونیست: ترامپ از برجام خارج می شود

وزیر اطلاعات صهیونیست: ترامپ از برجام خارج می شود
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 13:30

تارنمای شبکه خبری آروتز شوا نوشته، یسرائیل کاتز وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده که ترامپ از توافق هسته ای با ایران خارج خواهد شد.

العالم ـ آمریکا

تارنمای شبکه خبری آروتز شوا خاطرنشان کرده، پس از انتشار توئیت ترامپ در مورد تصمیم گیری برای توافق هسته ای ایران در روز سه شنبه ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت آمریکا)، کاتز از حزب "لیکود" رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده که رئیس جمهوری آمریکا خروج خود از توافق هسته ای را اعلام خواهد کرد.
در ادامه دن ویلیامز خبرنگار رویترز در سرزمین های اشغالی، در صفحه توئیتر خود به نقل از این مقام صهیونیستی نوشته، قطعا در پی این بیانیه، 6 ماه زمان خواهد برد تا تحریم ها اجرایی شود.
کاتز گفته، "راه درست برای پرزیدنت ترامپ به منظور ارتقا سیاست و توقف ایران این است که لغو توافقنامه هسته ای را اعلام کند و تحریم های اقتصادی علیه ایران را بازگرداند."

رئیس جمهوری آمریکا 4 روز پیش از ضرب الاجل برای تصمیم در مورد برجام در 12 مه (22 اردیبهشت)، در صفحه توئیتر خود نوشت: "تصمیمم در رابطه با توافق هسته ای ایران را فردا (سه شنبه 18 اردیبهشت) ساعت 14 به وقت واشنگتن (22 و 30 به وقت تهران) در کاخ سفید اعلام خواهم کرد."

پربیننده ترین خبرها