آنچه که در مورد «ابوبکر البغدادی» نمی دانید!

آنچه که در مورد «ابوبکر البغدادی» نمی دانید!
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 17:08

روزنامه 'القدس العربی' به نقل از 'احمد الکبیسی' استاد دانشگاه بغداد در عراق نوشت: 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه ترویستی داعش دانشجوی من بود که همیشه آخر کلاس می نشست و یکی از تنبل ترین شاگردان بود.

العالم - فلسطین اشغالی

القدس العربی چاپ لندن روز سه شنبه افزود: با وجود این که مدت هاست خبری از ابوبکر البغدادی و به خصوص در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی عراق به گوش نمی رسد ، اما او هنوز سوژه خوبی برای رسانه ها به شمار می رود.

این روزنامه افزود: جالب این که، سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) که ادعا کرده است عملیات ویژه ای را داخل ایران برای پیدا کردن به اسناد ادعایی علیه توافق هسته ای ایران مدیریت کرده و کانال دوم تلویزیون این رژیم نیز پیوسته اخبار مربوط به کشف این اسناد از سوی 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر را در برنامه های مختلف خود پخش می کند، به سوژه ای مانند البغدادی نمی پردازد! یعنی آیا کانال نام برده، هیچ اطلاعات درز یافته ای از موساد درباره البغدادی پیدا نکرده است؟!

به نوشته القدس العربی، احمد الکبیسی استاد دانشگاه بغداد، در اطلاعات جالبی درباره البغدادی گفت: البغدادی یکی از دانشجویان من در دانشگاه بغداد بود. او همیشه آخر کلاس می نشست، جدیتی در درس نداشت و یکی از بدترین و تنبل ترین شاگردانم در کلاس بود.

این استاد دانشگاه افزود: در مسجد موصل بودم که البغدادی تنها سخنرانی معروفش را ایراد می کرد او را شناختم و با خود گفتم این آمریکایی ها چه ابله هایی هستند که برای اجرای اوامرشان چنین افراد بی سوادی را انتخاب می کنند.

اطلاعات کاملی از البغدادی در دسترس نیست. گفته می‌شود او در سال ۱۹۷۱ در شهر سامرا متولد شد. نام اصلی او را 'ابراهیم عواد ابراهیم علی بدری سامرایی' ذکر می‌کنند. به گفته واشنگتن پست، البغدادی فارغ‌ التحصیل رشته علوم اسلامی دانشگاه اسلامی بغداد است.

وی پس از 'ابوعمر البغدادی” که در سال 2010 در حمله هوایی آمریکایی ها از پای در آمد، چهارمین سرکرده گروه تروریستی داعش است که اکنون خطرناک ترین فرد دنیا محسوب می شود.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها