همکاری امنیتی آل خلیفه و اسراییل

همکاری امنیتی آل خلیفه و اسراییل
چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 16:40

دبيركل جنبش آزادگان بحرين گفت:آل خليفه در سال 1998از رژيم صهيونيستي کمک امنيتي درخواست کرد و روزنامه هآارتس در آن زمان نوشت، آل خليفه از موساد خواسته است تجارب خود را در سرکوب فلسطيني ها در اختيار اين رژيم قرار دهد.

" سعيد الشهابي " روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت:بالوني كه در حال حاضر در آسمان بحرين برای جاسوسي به هوا فرستاده شده است شبيه همان بالوني است كه رژيم صهيونيستي براي جاسوسي از فلسطيني ها در غزه به هوا فرستاده است.

وی تاكيد كرد: با توجه به اين كه انقلاب بحرين انقلابي مردمي است نه حزبي، اقداماتي نظير جاسوسي ضد مردم موجب ناکامی آن نمی شود.

الشهابی گفت:انقلاب بحرين  به يك سازمان يا يك حزب اختصاص ندارد؛ آن چه در بحرين مي گذرد انقلاب گسترده مردمي است. بنابراين اگر رژيم به دنبال نابود كردن انقلاب باشد بايد همه مردم بحرين را نابود كند.

وي افزود: آل خليفه جاسوسی از فعالان بحريني را در دستور كار قرار داده است اما اين مساله تازه ای نيست.

الشهابی گفت: ادعاي سرقت يك برنامه جاسوسي انگليسي توسط رژيم حاكم بر بحرين برای نفوذ در میان مخالفان بحريني ادعایي مردود است زيرا همه مي دانند كه سازمان هاي امنيت انگليس در سركوب مردم بحرين به رژيم آل خليفه كمك مي كنند، و دولت انگليس به شدت علیه انقلاب بحرين فعاليت دارد.

دبيركل جنبش آزادگان(احرار) تاكيد كرد : انقلاب بحرين ، انقلابي مردمي است و نمي توان آن را از طريق جاسوسي نابود كرد زيرا انقلابيون در خیابانها حضور دارند، و ضد رژیم تظاهرات مي كنند.

 15:25

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها